به گزارش هنرآنلاین، پس از رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل، اندیشه فولادوند هم به پرفورمنس تئاتریکال "خانه بوشاسپ درازدست" به کارگردانی علی اتحاد پیوست.

مهگل صفدری خواننده گروه آوازی تهران و عضو گروه حافظ ناظری هم در این پرفورمنس حضور دارد.

هر شب بخشی از این پرفورمنس روی صحنه می‌رود و با قرعه کشی که انجام می‌شود این امکان برای تماشاگران وجود خواهد داشت که ۵ شب به تماشای ۵ اپیزود مختلف بنشینند. این نمایش درباره ترس‌هایی است که هر یک از ما در زندگی با آن مواجه شدیم و می‌شویم.

نمایش "خانه بوشاسپ درازدست" تیرماه در یکی از سالن‌های پردیس تئاتر شهرزاد به اجرا درمی آید. این نمایش هر شب ساعت ۲۱ به تهیه کنندگی مجید رحیمی جعفری روی صحنه خواهد رفت و بلیت فروشی آن بزودی آغاز می‌شود.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: مهدی حسنی (آهنگساز)، علی پناهی (ویدیو مپینگ)، سارا بلبلی (طراح چهره پردازی)، علی اتحاد (طراحی هنری)، هدیه میرزاده (برنامه ریز و پشتیبانی تولید)، سعید هاشم زاده (دستیار کارگردان)، کتایون کیخسروی (مشاور رسانه‌ای)، فضای مجازی (آریان امیرخان)، مصطفی خیراندیشه (مدیر صحنه)، رامین اعلایی (دستیار تهیه)، نیما مرادی (عکاس)، اشکان گله داری (گرافیک دیزاین) گروه نمایش آکادمی هنر (مجری طرح)، طراحی تیزرها (اناهیتا آرت استودیو)