سرویس تئاتر هنرآنلاین: محمد قاسمی که با نمایش "آن دور دست‌ها کسی فریاد می‌زند" در چهارمین همایش تئاتر مردمی خرداد حضور دارد، درباره این همایش گفت: همانطور که از نام آن بر می‌آید، این گردهمایی برخلاف همایش‌ها و جشنواره‌هایی با این عنوان، خیابانی‌ترین  مراسم‌ و آیین‌های خیابانی کشور ماست. زیرا اتفاقاتی که در 15 خرداد ماه سال 1342 رخ داده، اعتراضات و درگیری‌های خیابانی بوده که منجر به انقلاب شده است و محوریت، اتفاقاتی است که در خیابان روی داده و این مهمترین دلیل من برای شرکت در این همایش خیابانی  است.

این نویسنده و کارگردان درباره داستان این اثر نمایشی، خاطر نشان کرد: قصه نمایش وجه تمایزی بین زمان حال و گذشته است. اگر در اتفاقات سال های 56 و 57 دسترسی به دنیای مجازی وجود داشت، بسیاری از درگیری‌های خیابانی که در نتیجه توزیع اعلانات بود، اتفاق نمی‌افتاد.

کاررگدان نمایش "آبی‌ترین آسمانی زمین" ادامه داد: در آن دوره مقوله‌ای به نام کاغذ به عنوان وسیله ارتباطی، میان مردم رد و بدل و تکثیر می‌شد. در این نمایش غزال دختری است که در جریان توزیع اعلامیه‌ها لابه لای کتاب‌های دانشجویان جان خود را از دست می‌دهد و کشته می‌شود.

"آن دور دست‌ها کسی فریاد می‌زند" با بازی حدیث گودرزی و مهران آتش‌زای دوشنبه و سه‌شنبه 15 و 16 خرداد ماه ساعت 19:30 در محوطه مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود. رسول رنجبر، دستیار کارگردان این نمایش است که موسیقی اثر نیز بر عهده اوست.