سرویس تئاتر هنرآنلاین: بهرنگ علوی بازیگر باسابقه تئاتر و سینما که این روزها نمایش "زبان اصلی" را روی صحنه دارد درباره نقش خود در این اثر نمایشی گفت: نمی‌توانم درخصوص نقشم در این نمایش توضیح بدهم زیرا داستان آن فاش خواهد شد. اما دیدن نمایش "زبان اصلی" را به زوج‌های جوانی که در آستانه ازدواج یا جدایی قرار دارندتوصی و پیشنهاد می‌کنم، پیش از هر اتفاق و تصمیمی یک بار به تماشای نمایش "زبان اصلی" بنشینند.

این بازیگر که دو سال پیش، این نمایش را در تئاتر باران اجرا کرده، درخصوص تغییرات اجرای جدید "زبان اصلی" گفت: طبیعتاٌ از دو سال گذشته، تاکنون اتفاقات اجتماعی جدیدتری باعث جدایی زوج‌ها شده است، به هر حال در اجرای دوباره نمایش، کمبود مهره‌های پازلی احساس می‌شد، بنابراین برای جذاب‌تر شدن داستان تصمیم گرفته شد تا در نسخه جدید تغییرات به روزتری اعمال شود و همین تفاوت‌ها باعث استقبال راضی کننده آن از سوی مخاطب شده است.

بازیگر نمایش "ترن" و "دریازدگی" درباره علاقه و ترجیح‌اش برای بازیگری مابین سینما و تئاتر اظهار کرد: ماهیت بازیگری برایم جذاب‌تر است و تفاوتی میان بازیگری در سینما و تئاتر نمی‌بینم و هیچ یک را بر دیگری ترجیح نمی‌دهم. گاهی نقشی در تئاتر صدایم می‌کند و بار دیگر در تلویزیون یا سینما. اکنون نسبت به گذشته فاصله بین این مدیوم‌ها کمتر شده است و بازیگر باهوش از نقش خوب استقبال می‌کند و تفاوتی بین آنها قائل نمی‌شود.

لازم به یادآوری است، بهرنگ علوی، آزاده صمدی، سعید زارعی بازیگران نمایش "زبان اصلی" نوشته و کار رسول کاهانی هستند. این نمایش از ساعت 21:40 در سالن شماره 2 تماشاخانه پالیز  روی صحنه  می‌رود و اجرای آن تا 12 خرداد ماه ادامه دارد.