سرویس تئاتر هنرآنلاین: زری اماد کارگردان نمایش "وصیت‌نامه خانم سارا" در خصوص داستان این نمایش، گفت: پیر دختری بی‌کس در خانه سالمندان زندگی می‌کند و به او الهام شده که شب آخر عمرش است. او از آنجا که نمی‌خواهد در خانه سالمندان بمیرد، به دنبال جای مناسبی برای شب آخر زندگی‌اش است. در این حین با پسر کوکاکولا فروش آشنا می‌شود و ... .

این بازیگر تئاتر و تلویزیون شیوه اجرایی نمایش را اینگونه توضیح داد: روایت داستان ساده، منسجم و فارغ از شعارزدگی‌هاست و تمام اجزا از طراحی صحنه تا میزانسن‌ها به هم مرتبط هستند. مخاطب به سادگی با نمایش ارتباط برقرار می‌کند و در مدت زمان کوتاهی به آن وابسته می‌شود.

کارگردان "پوکه‌های برنجی" ضمن ابراز رضایت از استقبال مخاطبان، درخصوص انتخاب تالار استاد انتظامی برای اجرای این نمایش، یادآور شد: سال 86 نمایش "حیرت بازار" را در این تالار نمایشی اجرا کرده‌ام و معتقدم تالار انتظامی بلک باکس مناسبی نسبت به تالارهای تازه تاسیس دارد. ضمن اینکه برای اجرای این نمایش نیز بسیار مناسب است.

او در ادامه صحبت‌هایش، اضافه کرد: در شرایط موجود از کارهای روی صحنه تئاتر استقبال مطلوبی نمی‌شود و این باعث شده تا کارگردانان به چهره‌های سینمایی گرایش یابند. اما من در تمام آثارم از بازیگرانی استفاده کرده‌ام که ریشه تئاتری دارند.

مرضیه صدرایی، شهرام مسعودی، زری اماد و ارسلان قاسمی بازیگران نمایش "وصیت‌نامه خانم سارا" هستند. عوامل این نمایش که از 24 اردیبهشت به روی صحنه است، عبارتند از:  آهنگساز و ترانه‌سرا: سینا دستخوش، نوازندگان: پوریا سلیمانی، سهیل کاظمی، مدیر تولید: علی زارعی، دستیارکارگردان: نیلوفرشکری، مدیر اجرا: نیایش شکری، برنامه‌ریز: مجید یار احمدی، مدیر صحنه: علی گل کاران، طراح لباس: کوروش مرادطهرانی، طراح گریم: عاطفه ابیضی، طراح پوستر و بروشور: حمید تربتی و عکاس: ماه منیر خاجی.

"وصیت نامه خانم سارا" تا 12 خردادماه ساعت 20/30 همه روزه به جز شنبه‌ها در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه است.