به گزارش هنرآنلاین ، نمایش "هملت، تهران ٢٠١٧" به نویسندگى و کارگردانى کیومرث مرادى که قرار بود از ٢١ اردیبهشت در تماشاخانه تازه تاسیس شهرزاد به روى صحنه رود و پیش فروش آن نیز آغاز شده بود به دلیل پاره اى از مشکلات متوقف شد.با حل شدن این مشکلات پیش فروش این نمایش مجدد از چهارشنبه ٣ خرداد آغاز خواهد شد. همچنین با توافقات صورت گرفته نمایش از ١٠ خرداد در تماشاخانه شهرزاد یه روى صحنه خواهد رفت.

این نمایش حاصل تمرین گروهى از فارغ التحصیلان موسسه فرهنگى هنرى کارنامه به همراه تعدادى از بازیگران حرفه اى و جوان تئاتر است که نگاهى متفاوت به متن "هملت" اثر شکسپیر دارد.

(به ترتیب ورود)زهرابهروزمنش، آرمیتافروزنده، محیاصدرزاده، دریاخلیلی، پآنته آ قدیریان، دلنیاقادرپور، فرهادرادمان، میلادمعیّری، محمدمسگری، سلمان صالحی، رضاداوودوندی در این نمایش ایفای نثش می کنند.

"هملت، تهران ٢٠١٧" از جمله اولین آثارى خواهد بود که در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد داشت.این تماشاخانه تازه تاسیس داراى سه سالن بلک باکس با ظرفیت بالا است.

طراح صدا: آیدین الفت/ طراح موسیقی: سهیل محجوبی / نوازنده زنده پیانو: علی رضا شفیعی / طراح لباس: دنیامدنی / طراح گریم: لعیا خرامان / طراح نور: علی کوزه گر / طراح گرافیک و ویدئو: محسن جلدی و هادی جلدی / طراح پوستر و بروشور: هادی جلدی/ مشاور طراح صحنه: مرتضی میرمنتظمی / گروه کارگردانی: ماهان شهیدی زاده،کیهان پرچمی / مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: آوا فیاض / تبلیغات مجازی: گروه جارچی /دکوراتور: محمدرضاپناهی / عکاس: پدرام فرجام،ساینا قادری

"افسون معبد سوخته" مهر و آبان و "نامه هاى عاشقانه از خاورمیانه" دى و بهمن سال گذشته از این کارگردان به روى صحنه رفت که هر دو با استقبال بالاى تماشاگران مواجه شد.