سرویس تئاتر هنر آنلاین: بهزاد فراهانی نویسنده و کارگردان نمایش "مطرب" با بیان این موضوع که در این نمایش، مطرب به معنای طرب افزایی است، یادآور شد: در این اثر نمایشی حدود 20 بازیگر پیر و جوان ایفای نقش می‌کنند که همگی در زمینه هنر بازیگری بسیار مجرب هستند.

کارگردان نمایش "گل و قداره" با اشاره به اینکه نمایش "مطرب" در خصوص مسایل اجتماعی و نمایشی عاشقانه است، خاطرنشان کرد: حدود یک سوم از این نمایش موسیقی فولکوریک و ملی کشورمان است که اشعار آن را خود سروده‌ام و سازهایی چون تار، سه تار، کمانچه، تنبک و دایره در آن استفاده شده است.

او تاکنون استقبال از این نمایش را توسط تمامی سنین مخاطبان مطلوب عنوان کرد و خاطر نشان کرد: نمایش "مطرب" پس از اجرا در تالار استاد سمندریان در پردیس خاوران نیز به روی صحنه خواهد رفت.

 

بازیگران این نمایش بر اساس ورود به صحنه شقایق فراهانی، سانیا سالاری، وحید دهشکار، مسعود رحیم‌پور، فهیمه رحیم‌نیا، ابوالفضل شاه‌کرم، حمید صفایی، علی طاهری، نگین ابدالی، زهرا روشن‌ضمیر، علی بی‌غم، بهزاد فراهانی، مهسا اقبالی، سیاوش خادم حسینی، حسن یارلو، انسی رمضانی، حمید یعقوبیان، ملیکا رضی، محمد آقا محمدی و عبداِله احسانی هستند.

نمایش "مطرب" از 21 اردیبهشت‌ماه به روی صحنه رفته است و تا 22 خرداد ماه همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت 19 در تالار استاد سمندریان اجرا خواهد شد.