تیزر نمایش "سرآشپز پیشنهاد می‌کند" به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور منتشر شد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گروه، تیزر تازه‌ترین اثر گروه تئاتر "پارکینگ" با عنوان "سرآشپز پیشنهاد می‌کند" به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور که این روزها در تماشاخانه سنگلج به صحنه می‌رود، منتشر شد. ساخت این تیزر را رضا محمودی بر عهده داشته است.

این نمایش کمدی گروتسک، بهره‌مند از تکنیک‌های نمایش ایرانی است و به صورت موزیکال اجرا می‌شود.

نمایش "سرآشپز پیشنهاد می‌کند" نوشته رضا شفیعیان است که توسط محمد امیر یاراحمدی بازنویسی و دراماتورژی شده است. این اثر که پیش از این دو بار در تماشاخانه سنگلج به صحنه رفته است با تغییرات اساسی در ساختار متن و طراحی ها اجرا خواهد شد.

آرش فلاحت‌پیشه، مهدی فریضه، محمد صدیقی‌مهر، امیررضا میرآقا در این نمایش نقش‌آفرینی خواهند کرد.

این اثر پرفروش‌ترین نمایش سال‌های 89 و 92 تماشاخانه سنگلج، اثر تحسین شده پانزدهمین جشنواره بین‌المللی آئینی سنتی، نمایش برگزیده دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهیان ایران و نمایش برگزیده اولین دوره جشنواره ملی جوان ایرانی است که پیش از این اجراهای متعددی در بسیاری از استان‌های کشور داشته و با استقبال بسیاری از سوی مخاطبان روبه‌رو شده است.

گفتنی است؛ نمایش "سرآشپز پیشنهاد می کند" به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور از 17 اردیبهشت تا 20خرداد ساعت 19 و 21 در تماشاخانه سنگلج واقع در خیابان وحدت اسلامی، ضلع جنوبی پارک‌شهر، ابتدای خیابان بهشت به صحنه می‌رود. علاقمندان می‌توانند جهت رزرو بلیت به سایت اینترنتی www.tik8.comمراجعه نمایند.