به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی این نمایش، "موش تا موش" که از 7 فروردین ماه همزمان با روز جهانی تئاتر با حضور جمعی از هنرمندان و به دست مرضیه برومند افتتاح شد به دلیل استقبال پرشور مخاطبان، اجرای آن تا ۲۶ اردیبهشت ماه تمدید شد. 

نمایش "موش تا موش" نمایشی عروسکی و موزیکال برای کودک و نوجوانان است که به نویسندگی و کارگردانی رامین کهن در تالار هنر روی صحنه می‌رود

این نمایش روایت‌گر داستان کوچه پس‌کوچه‌های شهری است که هر شب آواز غمگین و سوزناک‌ آقا موشه که عاشق و دلداده خاله موشه است در آن شنیده می‌شود. خاله موشه بی‌خبر از این‌که این آواز غمناک در هجر او خوانده می‌شود، هرشب ستاره‌ها را می‌شمرد و به زیبایی ماه خیره می‌شود.

دراین نمایش موزیکال کودک و نوجوان که به شیوه عروسکی و به مدت 55 دقیقه اجرا می‌شود، مرضیه برومند و هنگامه مفید به عنوان صداپیشه همکاری دارند. الکا هدایت، امیررضا میرآقا، محمدرضا مالکی و رامین کهن دیگر صداپیشگان این نمایش هستند و سعید ابک، پرستو آریاکیا، الهام ایروانی، علی باروتی، فاطمه پورهاشمی، هانی حسینی، حمیدرضا گودرزی، متین گودرزی و مرضیه نادری عروسک‌گردانان نمایش "موش تا موش" هستند.

سایر عوامل این نمایش عبارت‌اند از: گروه کارگردانی: هانی حسینی و معصومه آرواز؛ طراحی و ساخت عروسک: مهدی قومورلو، محمد صاحبی، مهنوش نراقی و منیر مولوی‌زاده؛ طراح صحنه: رامین کهن؛ طراح نور: علی اشرف سمایی؛ مدیر صحنه: حمیدرضا گودرزی؛ طراح پوستر و بروشور: پرناز کریمی؛ عکاس: محمد عبدی و مدیر روابط عمومی و تبلیغات: روشنک کریمی.

نمایش "موش تا موش" تا ۲۶ اردیبهشت ماه هر روز به جز شنبه‌ها ساعت 20 در تالار هنر به روی صحنه می‌رود.

علاقمندان جهت تهیه بلیت این نمایش می‌توانند از طریق تلفن رزرو ۰۹۳۰۷۰۲۰۶۷۱ و یا سایت ایران کنسرت به نشانی اینترنتی www.iranconcert.com  اقدام کنند.