به گزارش هنرآنلاین نمایش محیطی "روزی روزگاری ..." از تولیدات انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در سال جاری، با استقبال وسیع مردمی در استان سیستان و بلوچستان مواجه شده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، این نمایش  براساس نمایشنامه ای از حمید رضا نعیمی و به کارگردانی مهدی زمین پرداز بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تهیه و تولید شده است و قرار است با هدف تقویت روح اتحاد و همبستگی در اقوام ایرانی خصوصاً مردم استان های مرز نشین و آَشنایی مردم نقاط کمتر توسعه یافته کشور، با هنر نمایش در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان و منطقه آزاد اروند روند اجراهای خود را ادامه دهد.

این نمایش در مدارس و فرهنگسراهای شهرهای چابهار، روستای مراد آباد، سینما ساحلی مکران و روستای "کمب" ، پر جمعیترین روستای ایران تا کنون اجراهای خود را در میان استقبال عموم مردم به ویژه دانش آموزان و نوجوانان انجام داده است و قرار است پس از عبور از استان های هرمزگان، بوشهر و خوزستان روز سوم خردادماه همزمان با آزادسازی خرمشهر به کار خود پایان دهد. 

لازم به ذکر است تولید این نمایش در انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس درسال جاری، با هدف تمرکز زدایی از پایتخت و گسترش ضریب نفوذ انجمن در اقصی نقاط میهن اسلامی و نیز آشنایی مردم استانهای مرزنشین با هنر نمایش صورت پذیرفته است.

سایرعوامل این نمایش عبارتند : از مشاور کارگردان: فرهاد باقری، بازیگران: مهدی زمین پرداز، مجید آهنگران، مصطفی ایزدی و مهدی ذاکر، طراح صحنه: وحیدلاری، طراح لباس: مریم محمدنیا، موسیقی: رضا رحیمی، ماسک: بهمن صنیعی.