به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، مهدی آشنا دبیر بخش پوستر و عکس این دوره از جشنواره در گفتگویی درباره نحوه برگزاری داوری عنوان کرد؛ به دلیل اینکه سال‌هاست در جشنواره‌های مختلفی همچون، جشنواره تئاتر فجر، جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، جشنواره تئاتر شهر و ... از تعداد ثابتی از اساتید با سابقه و پیشکسوت بهره مند می‌شویم و خلأ داوران جوان در همه جشنواره‌ها احساس می‌شود و با توجه به فضای جشنواره تئاتر دانشگاهی که ذات آن مبتنی بر فرصتی برای کسب تجربه می‌باشد بنا را بر این گذاشتم که در هر بخش هیئت داوران ترکیبی از یک گروه جوان به عنوان داورهای هر بخش و یک پیشکسوت به عنوان رئیس هیت داوران باشد. و در واقع حضور رئیس هیئت داوران به این دلیل است که، با حفظ استقلال داوران جوان، نظارت بر نحوه انتخاب آن‌ها داشته باشند تا مطمئن باشیم حقی از کسی ضایع نمی‌شود. لذا پس از رایزنی‌ها و دقت نظرهای فروان گروه داوری هر بخش به شرح زیر انتخاب شد؛

داروران بخش عکس عبارت‌اند از؛ شکوفه هاشمیان، علی حدادی اصل، کاوه کرمی و رئیس هیئت داوران این بخش سیامک زمری مطلق است.

همچنین داوران بخش پوستر عبارت‌اند از؛ مهدی دوایی، محمد صادق زرجویان و ... و رئیس هیئت داوران این بخش آرش تنهایی می‌باشد.

یادآور می‌شود بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری مهدی گمار از 15 تا 23 اردیبهشت 1396 در تهران برگزار می‌شود.