به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش "سارا و ماه"   براساس نمایشنامه "ماه پیشونی" نوشته "میترا بیات" و به "سید محمد طاهری راد" از تاریخ 12 اردیبهشت ماه در تماشاخانه مشایخی پردیس تئاتر تهران اجرای خود را آغاز می کند.

این نمایش حکایت دختری به نام سارا است که با نامادری و ناخواهری خود زندگی می‌کند. نامادری با سارا نامهربان است و با او بدرفتاری می‌کند. اما در مقابل دخترش ثریا را بسیار لوس، تنبل و بد اخلاق بار آورده است و همه مهر مادری خود را نثار او می‌کند. یکی از روز‌ها که طبق معمول نامادری سارا را راهی صحرا می‌کند تا پنبه بچیند و برای زن آقا نخ ریسی کند، اتفاقاتی می‌افتد که باعث تغییر سرنوشت سارا شده و سبب پشیمانی زن آقا و ثریا از کرده خود می‌شود...

در نمایش "سارا و ماه" حسینعلی بینوایی، سیمین خرم، مرجان بهرامی، تکتم رسول‌زاده، عباس بابایی، الهه موچانی، نگین طاهری راد، حنانه شاهرخی، ماکان قطبی، نفیسه براتی، پریسا مرادیان ایفای نقش می کنند.

همچنین در این اثر امید اسکندر در مقام آهنگساز، طراحی صحنه و ساخت دکور: اکبر شامی، طراحی پوستر و بروشور: نفیسه براتی - طراحی و دوخت لباس: هانیه تجریشی، مدیریت فنی صدا و تصویر: سپهر جهانگیری - امور هماهنگی و تولید: لیلا شریف، عکاس: مجید خمسه هماهنگی و مدیر صحنه: مریم افروزی - روابط عمومی، تبلیغات و امور رسانه: امین مختاری، ماکان قطبی، سپهر جهانگیری حضور دارند.

نمایش "سارا و ماه" به کارگردانی  "سید محمد طاهری راد" از تاریخ 12 اردیبهشت ماه  در ساعت 18 و در تماشاخانه مشایخی پردیس تئاتر تهران به روی صحنه خواهد رفت.