سرویس تئاتر هنرآنلاین: پیام لاریان نویسنده و کارگردان تئاتر که این روزها نمایش "...و چند داستان دیگر" را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه دارد، قصد دارد امسال نمایشی دیگر را به نام "شرق وحشی" اجرا کند.

لاریان در خصوص این نمایش که پروژه‌ای عظیم با پیش تولیدی مفصل است به هنرآنلاین گفت: به احتمال بسیار زیاد این نمایش در پاییز امسال به صحنه می‌رود، اما ما از همین الان مشغول آماده کردن شرایط و امکانات اجرای این نمایش هستیم. مثلاً ما در این نمایش یک نیسان دو کابینه روی صحنه داریم و همچنین تولید انیمیشن به سبک کمیک استریپ، که همه این‌ها زمان‌بر هستند، به لحاظ صحنه‌ای هم این نمایش جلوه‌های میدانی زیادی دارد.

این برگزیده جشنواره فجر در خصوص فضا و داستان کار جدید خود گفت: داستان نمایش "شرق وحشی" درباره دو برادر است که می‌خواهند وسیله‌ای را از مرز رد کنند و این نمایش در همان فضا و منطقه مرزی اتفاق می‌افتد. فضای این نمایش نزدیک به سینمای دهه 40 هالیوود است ضمن اینکه دارای داستان پیچیده‌ای است که از چند زاویه و در قالبی چند رسانه‌ای اجرا می‌شود. اما نکته مهم اجرایی این نمایش حضور قالب سینمایی و البته دوبله در نمایش است. سراسر این نمایش توسط گروه حرفه‌ای دوبله می‌شود.

لاریان که در نمایش " ...و چند داستان دیگر" هم به مسئله خشونت پرداخته در ادامه افزود: نمایش "شرق وحشی" هم به موضوع خشونت می‌پردازد اما به ژانر کمدی نزدیک است.

نمایش "... و چند داستان دیگر" نوشته و کار پیام لاریان این روزها ساعت 18:30 در تماشاخانه استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر اجرا می‌گردد و در آن بازیگرانی چون مهدی حسینی‌نیا، حمید رحیمی، معصومه کریمی، مجتبی فلاحی، سینا کرمی، افشین زمانی، الهه شه‌پرست، سجاد تابش، کیوان ساکت‌اف، عامر مسافر آستانه، ملودی آرام‌نیا و مریم نقیبی به ایفای نقش می‌پردازند.