سرویس سینمایی هنرآنلاین: رضا فیاضی که به زودی با فیلم "آشوب"  به کارگردانی کاظم راست گفتار در سینماهای کشور دیده می‌شود، این روزها در کیش به سر می‌برد و مشغول تشکیل یک گروه تئاتری است.

او دراین باره به هنرآنلاین گفت: چند ماهی است که به کیش سفر کرده‌ام و در آنجا یک گروه تئاتری تشکیل دادم و چند تئاتر هم تاکنون به روی صحنه بردم.

وی ادامه داد: همچنین  طرح‌هایی به صداوسیمای مرکز استانی خلیج فارس ارائه دادم که خوشایندشان بوده است، ولی باید دید در ادامه چه اتفاقی رخ می‌دهد.

 بازیگر "کلاه پهلوی" همچنین اظهار کرد: هر قدر هم در شهرستان کار کنم باز یک چشمم به تهران است، در واقع ذهن من در تهران است، چرا که اینجا زندگی می‌کنم و اموراتم دراینجا می‌گذرد.

فیاضی در ادامه به سایر فعالیت‌های خود اشاره کرد و افزود: چند پیشنهاد داشتم که شرایط همکاری با دوستان برایم فراهم نشد ولی قرار است  به زودی در یک مجموعه تلویزیونی که برای کودک ساخته می‌شود، حضور داشته باشم. تهیه کننده این مجموعه آقای محسن مناجاتی است و قرار است در این کار در کنار عمو قناد، خانم پرور و سایر دوستان حضور پیدا کنم.

این بازیگر درباره فضای همکاری در جزیره کیش عنوان کرد: فضای کیش از بسیاری از جهات بسته است و حمایت چندانی هم وجود ندارد. در واقع مدیران در  یک خواب خرگوشی هستند. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بتوانم کار کنم و آثار شایسته را به روی صحنه ببرم، چرا که جای خالی تئاتر حرفه‌ا در جزیره حس می‌شود.

زمانی که من در ایام عید نمایش "ت مثل تئاتر" را به روی صحنه بردم، درست در کنار من برنامه‌های تفریحی گذاشته بودند و  مردم تمایلی برای دیدن نمایش نداشتند. به نظرم این اتفاق خوشایندی نیست که مسافران جزیره را تنها به تماشای یکسری برنامه‌های جنگ گونه دعوت کرد. می‌توان در جزیره نیز آثار فاخر تئاتری را به روی صحنه برد، باید ذائقه مخاطب را تغییر داد.