به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، مهدی گمار دبیر جشنواره در گفتگویی درباره نحوه و زمان برگزاری مرحله دوم بازبینی آثار صحنه ای متقاضی حضور در این دوره از جشنواره عنوان کرد:

در بازه زمانی ۲۵ فروردین تا ۲ اردیبهشت بازبینی مرحله دوم انجام می شود، که قرار است در این مرحله ۷۸ اثر طی ۹ روز بازبینی شوند و همانند مرحله قبلی بازبینی ها به دو روش غیر حضوری(فیلم اثر) و حضوری انجام می شود و نحوه انتخاب آن به اختیار دانشجویان می باشد. طبق برنامه ریزی انجام شده، در روز جمعه ۲۵ فروردین، فیلم آثار ارسال شده مورد ارزیابی قرار می گیرند و از روز شنبه ۲۶ فروردین ماه نیز، آثار متقاضی به صورت حضوری و مورد ارزیابی قرار می گیرند  که پیش بینی می کنیم تا ۲ اردیبهشت ادامه یابد.

دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با اشاره در مورد اعلام نتایج مرحله دوم بازبینی، اظهار کرد: تلاش می کنیم تا ۵ اردیبهشت ماه، جدول نهایی اجراهای جشنواره را بسته و منتشر کنیم.

گمار درباره وضعیت کمک هزینه های گروه ها نیز گفت: در حال رایزنی با معاونت فرهنگی وزارت علوم هستیم تا کمک هزینه ها پیش از آغاز جشنواره به دست گروه های تئاتر دانشجویی برسد.

شایان ذکر است، بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با دبیری مهدی گمار از ۱۵ تا ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در تهران برگزار می شود