به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، ناصر حسینی مهر، طراح و کارگردان نمایش "بوف کور" که این روزها در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است با انتشار یادداشتی از انگیزه ها و دغدغه های خود برای به صحنه بردن این اثر نمایشی سخن گفت.

در یادداشت ناصرحسینی مهر آمده است:

" در بین آثار ادبی ایران اثری که مانند "بوف کور" بتواند منشا الهام تاز‌گی در تئاتر ایران باشد کمتر دیده می‌شود و متأسفانه آن‌گونه که بایسته است از گنجینه‌های ادبی خود در تئاتر کمتر بهره برده ایم و همواره در چنبره ای از قواعد قدیم نمایشنامه نویسی دست و پا زده ایم با همان ساختارها و دیالوگ‌پردازیهای پر تصنع و با همان مضامین تکراری.

اما در داستان "بوف کور" با ساختاری زیبا و رمزگونه روبرو هستیم آن هم با زبانی ساده که تنهایی انسان را در دنیای امروز بیان می‌کند. نمایش ما اقتباسی آزاد است از این داستان و نیز "سه قطره خون" که بیشتر به فضاهای خیال‌گونه یا آبستره آن دو می‌پردازد و سعی "گروه تئاتر6" این بوده تا بر صحنه عناصر بصری هر دو داستان هدایت انعکاس داده شود و نه تکرار واژه به واژه آنها."

نمایش "بوف کور" روایتی آزاد از "بوف کور" و "سه قطره خون" صادق هدایت است که هر روز ساعت 20 با بازی بابک قهرمانی ،مژگان خالقی ، نیره سادات میرزایی ، شاهو رستمی، عزالدین توفیق ، میثم دامن زه ، مهشید کاظمی ،وحید فریدی ، رضا شهرآ ، اسماعیل خزایی ، مرتضی مظلومی به صحنه می رود.

علاقه مندان و تماشاگران می توانند برای آگاهی از تازه ترین رویدادها و اطلاعات آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر به سایت این مجموعه که در سال 96 با طراحی و امکانات جدید به مخاطبان تئاتر عرضه شده ، با آدرس www.teatreshahr.com  مراجعه کنند.