سرویس تئاتر هنرآنلاین: تماشاگران تئاتر مدتی است که  به ورود  گاه به گاه کارگردانان سینما به حوزه تئاتر عادت کرده‌اند. امری که پیش از این در سال‌های دور و نزدیک گذشته با ورود کارگردانان تئاتر به سینما روندی معکوس داشته است. پس از داریوش مهرجویی، کیومرث پور احمد و بهمن فرمان آرا و همچنین تلاش‌های رضا کاهانی و محمدعلی سجادی و... برای کارگردانی تئاتر حال کاوه سجادی حسینی کارگردان جوان سینما نیز در سدد است تا به زودی یک نمایشنامه از آریل دروفمان را به صحنه ببرد.

این نمایشنامه دو شخصیتی "برزخ" نام دارد و نوشته یکی از مهمترین نمایشنامه‌نویسان معاصر شیلی است که از او بیش از هر اثر دیگری نمایشنامه "مرگ و دوشیزه جوان" خوانده و اجرا شده است. دورفمان سال 1942 در بوینوس آیرس متولد شد و تا به حال بیش از 20 کتاب از او اعم از رمان، نمایشنامه، مجموعه مقالات سیاسی و ادبی و شعر به چاپ رسیده است که تعدادی از آنها نیز به فارسی برگردانده شده است.

برزخ نمایشنامه‌ای تازه از اوست که تا به حال نه اجرا شده و نه به فارسی برگردانده شده است. کاوه سجادی حسینی بنا دارد که این نمایشنامه را در مرداد و شهریور سال 96 در تماشاخانه پالیز اجرا کند. از جمله آثار سینمایی این کارگردان جوان می‌توان به فیلم‌های "روزی که می‌آید"، "بوفالو" و "شب، بیرون" اشاره کرد.