به گزارش هنرآنلاین، مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد : هنرمندان با ذوق و خوش قریحه تئاتر این دیار هنرخیز با تکیه بر فرهنگ و ادبیات غنی  توانسته اند آثاری در خور شان و فاخر را تولید و عرضه کنند و اجرای تئاتر در سطح شهرستان نیشابور همیشه با اقبال همشهریان هنردوست همراه بوده است و نمایش"  هفت شهر عشق " نیز برگرفته از این آثار است که در آستانه  ٢٥ فروردین روز ملی عطار نیشابوری در فرهنگسرای سیمرغ  نیشابور به روی صحنه رفته است.

غلامرضا سلامتی گفت : نمایش " هفت شهر عشق " توسط محسن مسعودی فر هنرمند تئاتر نیشابور به رشته تحریر در آمده و کارگردانی شده و در این نمایش بازیگران صاحب نام نیشابوری همچون محمدقاسم بنائیان،افسانه تقی آبادی ، احسان اتابکی ، سحرکاهانی ، محمدرضاآسیابی ، محمدطاغونی، ساجدعارف، محمدکاظم ترابی به ایفای نقش می پردازند .

وی خاطرنشان کرد: تهیه کننده این کار حسن شاه قلی است که با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و انجمن نمایش اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور توسط گروه تئاتر جوان اجرا می شود.

سلامتی  به داستان این نمایش اشاره کرد و گفت :کارگردان در این نمایش زندگی نامه شیخ فریدالدین عطار نیشابوری واتفاقات دوران زندگی این عارف بزرگ ایران وجهان را به تصویر کشیده است.

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد : نمایش " هفت شهر عشق "  از ١٧ الی ٢٣ فروردین ٩٦ از ساعت19:30 در فرهنگسرای سیمرغ  نیشابور ویژه عموم  هنرمندان  و مردم فرهنگ و هنر دوست نیشابوری  به روی صحنه می رود.