به گزارش هنرآنلاین، نمایش "مسئولیت شکستن سکوت مطلق" به کارگردانی شیوا مسعودی 16 فروردین ماه در تالار مولوی افتتاح می گردد و پس از افتتاح این نمایش اولین اجرای آن ویژه خبرنگاران و عکاسان نیز انجام می گیرد. 

نمایش "مسئولیت شکستن سکوت مطلق" تازه ترین کار شیوا مسعودی نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر است. مسعودی که پیش از این نمایش "اینجا کجاست؟" را در سال 92 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه برده بود علاوه بر فعالیت های اجرایی با تألیف چند کتاب آموزشی و نظری در حوزه تئاتر خاصه تئاتر عروسکی نیز شناخته می شود. از جمله آثار این استاد دانشگاه هنرهای زیبای تهران می توان به کتابهای "کارکرد آموزشی نمایش عروسکی و نمایش خلاق"( انتشارات نوروز هنر)، "کارگردانی نمایش عروسکی قدم به قدم و 5 نمایشنامه همراه"( نشر قطره)، "زبان عروسک"( انتشارات نمایش) و "کارنامه تلخکان"( نشر نی) اشاره کرد.  

جدیدترین فعالیت نمایشی و اجرایی مسعودی نمایش "مسئولیت شکستن سکوت مطلق" است. نمایشنامه این تئاتر را مونا احمدی و محمد حسین معارف به طور مشترک نوشته اند و  نگین کشفی، متین گودرزی، سارا شاهرودیان، اسماعیل کمالی دهقان، بهداد بلیغ فر و ساینا سراج در آن به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش که تهیه آن را رضا صمدپور به عهده دارد، هر روز به جز شنبه ها ساعت 18 در سالن اصلی تالار مولوی به صحنه می رود.