سرویس سینمایی هنرآنلاین: هرمز هدایت بازیگر که بعد از حضور در سریال "میوه ممنوعه" دیگر در اثر تلویزیونی حضور نیافته است، این روزها مشغول نگارش زندگینامه خود به شکل و شیوه جدید است.

هدایت مدت‌ها بود که در فکر نگارش خاطرات و رویدادهای زندگی هنری‌اش بود اما این مجال فراهم نشد، تا اینکه با ورود فضای مجازی و قدرت گرفتن این رسانه پرطمطراق تصمیم به  راه اندازی سایت خود، می‌گیرد و از این طریق  اقدام به نگارش زندگی‌نامه‌اش می‌کند.

هدایت در گفت وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: مدت‌هاست که در عرصه تصویری کاری انجام نداده‌ام و بیشتر وقت و زمانم را صرف سایتم می‌کنم. پیشنهادهایی در حوزه سینما و تلویزیون داشتم که اتفاقا یکی از آن‌ها مجموعه خوبی بود و از این اتفاق خوشحال هم شدم، اما متاسفانه خبری از دوستان نشد و به سرانجام نرسید.

وی ادامه داد: مرحوم جعفر والی نمایشنامه‌ای داشت  تحت عنوان "در گوش سالمم زمزمه کن" که چند بار آن را به روی صحنه برده بود و با بازیگران قدرتمندی چون جمشید مشایخی، عزت اله انتظامی و... این کار را انجام داده بود. او در تمام اجراها هر بار خودش یک نقش ثابت را ایفا می‌کرد و نقش دیگر را بازیگر مهمان برعهده داشت. در آخرین اجرا که قرار بود سال 95 به روی صحنه ببرد، نقشی که خودش همیشه ایفا می‌کرد را به من سپرد، که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و این آخرین اثر من در عرصه تئاتر محسوب می‌شود.  بعد از آن دیگر کاری انجام ندادم و تنها 10 دقیقه از این نمایش را با ایرج راد در مراسم یادبود وی اجرا کردیم و قرار است که در سال 96 این نمایش را به طور کامل به روی صحنه ببریم. خیالاتی دارم ولی باید فضا را ارزیابی کنم ضمن این که  یکسری اثر هم دارم که نیازمند بازنویسی است و پس از این کار یکی از این آثار را به روی صحنه خواهم برد.