به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر امپرسیون، سه برگزیده کارگردانی سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، در نمایش آغازین سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر در سال 96 به روی صحنه خواهند رفت. در این نمایش که به نویسندگی و کارگردانی پیام لاریان، که پیش از این در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر توانسته بود با نمایش "پرسه‌های موازی"، جایزه کارگردانی بخش مرور تئاتر ایران را دریافت کند، به روی صحنه می‌رود، افشین زمانی و عامر مسافر آستانه نیز در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. افشین زمانی پیشتر با نمایش "خاطرات هنرپیشه نقش دوم" و عامر مسافر آستانه نیز با نمایش "صوراسرافیل" توانسته بودند در جشنواره سی و پنجم فجر به ترتیب جوایز بهترین کارگردانی در بخش‌های مسابقه جوان و بین‌الملل را دریافت کنند.

در این نمایش که به آنالیز چرخه تولید و بازتولید گونه‌های مختلف خشونت در اجتماع می‌پردازد، بازیگران دیگری چون مهدی حسینی‌نیا، حمید رحیمی، معصومه کریمی، مجتبی فلاحی، سینا کرمی، الهه شه‌پرست، سجاد تابش، کیوان ساکت اف، ملودی آرام نیا و مریم نقیبی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین سعید حسنلو به عنوان مشاور هنری و طراح صحنه و نور، سمانه احمدی مطلق به عنوان طراح لباس، آزاده بخشی به عنوان دستیار کارگردان، سارا حدادی به عنوان مدیر تبلیغات، مریم رودبارانی به عنوان مدیر امور رسانه ای، مینا فرهمند به عنوان مدیر اجرا، ایمان یزدی به عنوان مدیرتولید و نورالدین حیدری ماهر به عنوان مجری طرح این نمایش را همراهی می کنند. 

لازم به ذکر است که نمایش "...و چند داستان دیگر" از 17 فروردین، ساعت 18:30 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه خواهد رفت.