به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی این نمایش، در این مراسم که با حضور مهدی شفیعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی، پریسا مقتدی مدیر تالار هنر و هنرمندانی چون رضا بابک ، آزاده پورمختار، هرمز هدایت، هما جدیکار، زهرا صبری، امیرحسین صدیق، عباس جهانگیریان، محمد اعلمی، مجتبی کاظمی، نسرین ارمگان و شماری از هنرمندان تئاتر کودک و عروسکی برگزار شد، با حضور پرشور کودکان و خانواده‌ها استقبال از  اولین روز ملی تئاتر ایران را باشکوه‌تر کردند.

با توجه به اینکه نمایش عروسکی "موش تا موش" اولین بار در شانزدهمین جشنواره عروسکی تهران مبارک به روی صحنه رفته است مرضیه برومند با شعار "آسمان عروسک‌ها آبی است" این مراسم را آغاز کرد و سپس با همراهی هنرمندان حاضر کیکی که به شکل پوستر نمایش موش تا موش مزین بود را بریدند.

لازم به ذکر است بلیت سه روز اول نمایش "موش تا موش" تمام شده و دو روز گذشته تماشاچیان علاقمند در بالکن تالار هنر  نیز به تماشای نمایش نشسته بودند.

نمایش؛ "موش تا موش" عنوان نمایشی عروسکی و موزیکال برای کودک و نوجوانان است که به نویسندگی و کارگردانی رامین کهن از 7 فروردین‌ماه در تالار هنر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش روایت‌گر داستان کوچه پس‌کوچه‌های شهری است که هر شب آواز غمگین و سوزناک‌ آقا موشه که عاشق و دلداده خاله موشه است در آن شنیده می‌شود. خاله موشه بی‌خبر از این‌که این آواز غمناک در هجر او خوانده می‌شود، هرشب ستاره‌ها را می‌شمرد و به زیبایی ماه خیره می‌شود.

دراین نمایش موزیکال کودک و نوجوان که به شیوه عروسکی و به مدت 55 دقیقه اجرا می‌شود، مرضیه برومند و هنگامه مفید به عنوان صداپیشه همکاری دارند. الکا هدایت، امیررضا میرآقا، محمدرضا مالکی و رامین کهن دیگر صداپیشگان این نمایش هستند و سعید ابک، پرستو آریاکیا، الهام ایروانی، علی باروتی، فاطمه پورهاشمی، هانی حسینی، حمیدرضا گودرزی، متین گودرزی و مرضیه نادری عروسک‌گردانان نمایش "موش تا موش" هستند.

سایر عوامل این نمایش عبارت‌اند از: گروه کارگردانی: هانی حسینی و معصومه آرواز؛ طراحی و ساخت عروسک: مهدی قومورلو، محمد صاحبی، مهنوش نراقی و منیر مولوی‌زاده؛ طراح صحنه: رامین کهن؛ طراح نور: علی اشرف سمایی؛ مدیر صحنه: حمیدرضا گودرزی؛ طراح پوستر و بروشور: پرناز کریمی؛ عکاس: محمد عبدی و مدیر روابط عمومی و تبلیغات: روشنک کریمی.

نمایش "موش تا موش" فروردین و اردیبهشت 96 هر روز به جز شنبه‌ها ساعت 20 در تالار هنر به روی صحنه می‌رود.

علاقمندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از طریق تلفن رزرو ۰۹۳۰۷۰۲۰۶۷۱ و یا سایت ایران کنسرت به نشانی اینترنتی www.iranconcert.com  اقدام کنند.