به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی خانه ی نمایش، این آثار نمایشی توسط هنرمندان پیشکسوت، با سابقه و جوان تئاتر کشورمان تمرین می شوند تا در تماشاخانه های تهران اجرا شوند.

برپایه ی این خبر میکائیل شهرستانی نمایش "باغ وحش شیشه ای" اثر تنسی ویلیامزبا ترجمه ی حمید سمندریان را برای اجرا در خانه ینمایش درنظر گرفته و مشغول تمرین این نمایش است. همچنین سیدعظیم موسوی نمایشنامه ی "خواستگاری" اثر آنتوان چخوف را آداپته کرده و برای اجرا در تماشاخانه ی سنگلج تمرین می کن.

سعید داخ نیز نمایش "ببخشید شماه عوضیه" را برای اجرا در تماشاخانه ی انتظامی خانه ی هنرمندان ایران تمرین می کند ومسعود طیبی نیز نمایش "هنگامه ای که هملت به دست جادوگران مکبث کشته می شود" را برای اجرا در تماشاخانه ی انتظامی تمرین می کند.

از دیگر آثار نمایشی درحال تمرین در پلاتوهای خانه ی نمایش می توان به نمایش "چهار فصل" نوشته ی آرنولد وسکر اشاره کرد که برای اجرا در تماشاخانه ی انتظامی توسط فرانک ترابی کارگردانی می شود و ماندانا عبقری نیز نمایش "مکاشفه ی حشرات" را برای اجرا در خانه موزه ی انتظامی تمرین می کند.

نمایش "اپرت آوازه خوانان زباله ها" نیز توسط نفیسه لاله برای اجرا در تماشاخانه ی سنگلج، نمایش "نذار این خواب تعبیر بشه" با کارگردانی کیانوش احمدی برای اجرا در پردیس تئاتر تهران، نمایش "دم پنبه های ها" با کارگردانی بابک مولانا برای اجرا در تالار هنر و نمایش "خسرو و شیرین" با کارگردانی مریم جعفری برای بازبینی درحال تمرین است.

علاقمندان به تماشای آثار نمایشی خانه نمایش می توانند با مراجعه به نشانی میدان فردوسی، خیابان شهید موسوی " فرصت سابق " کوچه ی شهید محمدآقا، پلاک 34 به تماشای آثار نمایشی این تماشاخانه بنشینند.

همینطور از طریق کانال تلگرام به نشانی @edaretheatervakhanenamayesh  ازاخبار خانه ی نمایش و پلاتوهای این مجموعه مطلع شوند.