سرویس سینمایی هنرآنلاین: بهاره کیان افشار بازیگر درباره فعالیت این روزهای خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال "عاشقانه" به کارگردانی منوچهر هادی هستم که ضبط قسمت‌های پایانی در حال انجام است. همچنین مشغول تمرین دو تئاتر هستم که اردیبهشت و خرداد 96 به صحنه می‌روند.

وی ادامه داد: در حوزه سینما نیز فیلمبرداری "ماهور" به کارگردانی حمیدزرگرنژاد به پایان رسیده است. علاوه بر این امسال دو فیلم "زرد" به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و "کمدی انسانی " به کارگردانی محمدهادی کریمی را هم داشتم که "کمدی انسانی " در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

بازیگر " کفشهایم کو " درباره حضور در صحنه تئاتر بیان کرد: از آنجایی که سال 95 خیلی فرصت پیدا نکردم در تئاتر حضور داشته باشم، تصمیم دارم سال 96 وقت بیشتری برای این امر صرف کنم و تئاتر جزو اولویت‌های اصلی من برای کار خواهد بود.

کیان افشار در خاتمه درباره عملکرد خود در سال 95 گفت: سال 95 به لحاظ کاری سال خوبی بود، هم پرکار بودم و هم برنامه‌های خوبی داشتم، ولی اتفاقات و دلخوری‌هایی مانند حادثه پلاسکو باشد که لذت کاری که انجام دادیم و خوشحالی که برای آن داشتیم به‌نوعی از ما گرفته شود، امیدوارم که سال 96 سال خوبی برای همه باشد.