سرویس سینمایی هنرآنلاین: مجید مظفری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها با فیلم "خوب، بد، جلف" ساخته پیمان قاسم خانی مهمان سینماهای کشور است، درباره فعالیت‌های اخیر خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این روزها همه در حال استراحت هستند و تنها کسانی که کاری را شروع کرده بودند و یا اثری در دست دارند مشغول به کار هستند.

 وی ادامه داد: من هم از این قائده مستثنی نیستم و استراحت می‌کنم. این روزها بیشتر مشغول آماده سازی نمایشی هستم که قرار است اردیبهشت سال بعد آن را به صحنه ببرم.

بازیگر فیلم "جنگ نفت‌کش‌ها" افزود: این نمایش "نماینده ملت" نام دارد و محمد رحمانیان آن را دراماتورژی می کند تا بتوانیم در مجموعه ایرانشهر روی صحنه برویم.  از سوی دیگر صحبت‌هایی برای حضور در یک اثر سینمایی و یک اثر دیگر برای نمایش خانگی شده است که مشغول مذاکره هستیم و هنوز قطعیت نیافته است.

مظفری همچنین درباره حضور و عهده‌دار بودن سمت در جشنواره جهانی فیلم فجر که اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، بیان کرد: هنوز که در این زمینه صحبتی نشده است، ولی اگر بخواهند حتما حضور خواهم داشت.

این بازیگر در ادامه درباره میزان استقبال از فیلم "خوب، بد، جلف" نیز گفت: خدارا شکر بازخوردها بسیار خوب بوده است و از این بابت واقعا خوشحالم.