به گزارش هنرآنلاین، مهرداد اسکویی در رابطه با تجربه این اجرا گفت : نظر من بسیار متفاوت با دیگران است زیرا من آدمی هستم که چه در فیلم سازی چه در زندگی بسیار از چشمم استفاده می‌کنم. اما این تجربه متفاوتی برای من بود زیرا درآن جهان  آدم‌های  مختلف را ازطریق صدای آن‌ها تجربه کردم.

وی افزود:  فرم کشف  هرفرد در آن بسیار مهم ومتفاوت است زیرا با گوش‌هایتان می‌توانید صداقت یا عدم صداقت  افراد رااحساس کنید. تنوع رویدادهای صوتی برای من بسیار لذت بخش بود. افرادی که در این پرفورمنس حضور داشتند تجربه بازیگری زیادی نداشتند بلکه برای ارائه احساسشان آمده بودند. تجربه بسیار جذابی بود زیرا فردی که صدا را تولید می‌کرد تجربه بسیار متفاوتی با کسی که صدا را می‌شنید، کسب می‌کرد.

رؤیا نونهالى، علی اکبر علیزاد، نادر مشایخى، هومن کیایى، على اصغر دشتى، علی باقری، خاطره حاتمی، ، صادق ملک، شیما مهدوى، علیرضا کیمنش، بهزاد عمرانى، مهرداد مصطفوى، کتایون سالکى، سیامک فارسى، کیاسا ناظران، مسیح کاظمى و صالح تسبیحى اجراگران این پرفورمنس آرت هستند. هر شب دو هنرمند به عنوان اجراگر در این پرفورمنس آرت حضور دارند و ما از پیش اعلام نخواهیم کرد که آن دو نفر چه کسانى هستند. مخاطبان در لحظه متوجه می‌شوند چه کسى در اجرا حضور دارد. و همچنین علاوه بر اجراگرانى که ما در برشور اعلام کردیم هنرمندان دیگرى نیز هر شب به عنوان اجراگر حضور خواهند داشت.

علیرضا کیمنش( طراح)، مجید جمشیدى ماسوله(آ فضا ساز)، پیتر پیر حسین لو (طراح صدا)، الهه حاجى زاده  ( مشاور رسانه)، تارا امیدى (تبلیغات مجازى) از دیگر عوامل این پرفورمنس آرت هستند.

‎لازم به اشاره است که «اُریفیس» از 1 تا11 اسفند ماه درپلت فرم "عمارت روبرو" به آدرس خیابان انقلاب، نرسیده به چهارراه ولیعصر، بن بست کیانپور واز ساعت ١٨ تا ساعت ٢١ اجرا می‌شود. تماشاگران در طول اجراى پرفورمنس هر ساعتى که خواستند می‌توانند به سالن وارد شوند و در این اجرا شرکت کنند، و هر ساعتى که مایل بودند می‌توانند از سالن خارج شون