سرویس تئاتر هنرآنلاین: گروه تئاتر زندگی با دانشجویان قدیم و جدید دانشگاه تهران نمایش "بدن‌های مرئی" را به صحنه می‌برد. این نمایش که تولیدی بین‌المللی و به لحاظ زیباشناسانه تجربی محسوب می‌شود از میانه اسفندماه 95 وارد پروژه تولید شده و پس از نوروز 96 در تالار مولوی به صحنه خواهد رفت.

جعفر مهیاری سرپرست گروه تئاتر زندگی و مدیر هنری پروژه نمایش "بدن‌های مرئی" در گفت‌و‌گو با هنرآنلاین گفت: از دو هنرمند تئاتر آلمان برای همکاری در این پروژه دعوت به عمل آمده است. ترسا هافمن و موریتس فرچکورن کارگردان و طراح حرکت آلمانی هستند که با این پروژه همکاری می‌کنند.

مهیاری در ادامه در خصوص فضای اجرای این نمایش توضیح داد: این نمایش نه به معنای پذیرفته شده و فاصله‌گذاری مرسوم در تئاتر فاصله‌گذار، بلکه به شکلی تجربی و تازه با تماشاگر ارتباطی زنده برقرار می‌کند. این نمایش فضایی کاملاً انتزاعی دارد و مبتنی بر حرکت و به فعلیت درآوردن تماشاگر است.

گروه تئاتر زندگی پیش از این هم با نمایش‌های چون "مرز" و "تن‌ها" و... در سبک‌های نوین اجرایی به تجربه با گروه‌های بین‌المللی پرداخته است و این تازه‌ترین کار این گروه در حوزه تئاتر تجربی و بین فرهنگی محسوب می‌شود.