به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کانون ملی منتقدان تئاتر ایران، جلسه نقد و بررسی نمایش "بازگشت به خانه" نوشته هارولد پینتر و به کارگردانی مشترک رامین معصومیان و فرید قادرپناه دوشنبه 2 اسفند‌ماه  توسط کانون ملی منتقدان تئاتر ایران برگزار می‌شود.

چهاردهمین برنامه از دور جدید جلسات "دوشنبه‌های نقد تئاتر" در سال 95، به نقد و بررسی نمایش "بازگشت به خانه" نوشته هارولد پینتر با ترجمه فتاح محمدی و به کارگردانی مشترک رامین معصومیان و فرید قادرپناه اختصاص دارد. در این جلسه که پس از اجرای این نمایش در تماشاخانه ارغنون برگزار خواهد شد، سید جواد روشن به عنوان کارشناس و مدیر جلسات دوشنبه‌های نقد، به همراه سعید محبی و عرفان پهلوانی؛ منتقدان و کارشناسان تئاتر همچنین کارگردانان و برخی از عوامل نمایش حضور خواهند داشت. 

این کانون با حمایت مرکز هنرهای نمایشی در غالب برنامه‌ی "دوشنبه‌های نقد تئاتر" هر هفته با حضور منتقدان عضو این کانون و عوامل اجرایی نمایش‌ها، به نقد و بررسی یکی از نمایش‌های روی صحنه می‌پردازد.

لازم به ذکر است ورود به این نشست‌ها برای تمامی علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر تئاتر آزاد است.

نمایش "بازگشت به خانه" با بازی (به ترتیب الفبا) جعفر برقى کیوان، امین جلالى، رامین جعفرى، مینا زرنانى، حمیدرضا کشوردوست، آزاده مشعشعى و کاوه مرحمتى، هر شب ساعت 21.15 در تماشاخانه ارغنون به روی صحنه خواهد بود