به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی تماشاخانه پالیز، بعد از گذشت چندماه از فعالیت تماشاخانه پالیز به عنوان یک نهاد خصوصی مستقل در حوزه آثار نمایشی، فرامرز پالیزدار به عنوان مالک اصلی و رئیس هئیت مدیره این تماشاخانه  طی حکمی مصطفی صادقی را به عنوان مدیر این تماشاخانه منصوب کرد.

مصطفی صادقی از چهره‌های جوان و فعال در حوزه مدیریت فرهنگی است که پیش از این تجربه مدیریت چندین دوره از جشنواره‌های مختلف سینمایی را در کارنامه خود داشته و او به عنوان یکی از مدیران فرهنگی در موسسه تنظیم نشر و آثار امام خمینی به فعالیت پرداخته است.  

بعد از انتصاب مصطفی صادقی به عنوان مدیر تازه تماشاخانه پالیز، او طی احکامی معاونان خود را انتخاب کرد. علی پالیز دار به عنوان "معاون توسعه و برنامه ریزی"، امیر قالیچی "معاون برنامه ریزی و آموزش"، عبدالرضا بصیرت "معاون اداری و مالی"، امیر سپهر تقی لو "معاون امور نمایشی" و سام بهشتی "معاون روابط عمومی" این تماشاخانه منصوب شدند.

گفتنی است، گروه‌های نمایشی فقط از طریق معاونت‌های مختلف این تماشاخانه می‌توانند امور خود را پیگیری کنند و اخباری که در خصوص اجراهای آینده این تماشاخانه در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها منتشر ‌شود، فاقد اعتبار است. اخباری صحت و سقم قطعی دارد که از سوی روابط عمومی این تماشاخانه در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد.