سرویس تئاتر هنرآنلاین: مدیریت کارگاه های هفدهمین جشنواره تئاتر تجربه در راستای اهداف آموزشی و پژوهشی این دوره و جهت ارتقاء سطح علمی و عملی دانشجویان و علاقمندان به هنرهای نمایشی، با همکاری انجمن علمی نمایش، کانون تئاتر دانشگاه تهران و گروه هنرهای نمایشی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران مجموعه نشستها، درس گفتارها و کارگاه های آموزشی، تخصصی خود را برگزار می کند.

 کارگاه "روایت شناسی در متن نمایشی و اجرا"  یکی از این برنامه هاست که در آن گزیده ای از مباحث روایت شناسی به حوزه تئاتر وارد می شود و نه تنها در سطح متن نمایشی که برای اولین بار در حوزه اجرا و به صورت کارگاهی آزموده می شوند.

همچنین در این کارگاه تلاش بر آن است که از طریق شناخت ساختار روایت و تطبیق آن با بدنه اجرا، به راهکارهایی نو برای به صحنه بردن نمایشنامه های روایی، که بخش مهمی از ادبیات نمایشی ایران و درام معاصر جهان را شامل می شوند، دست یابیم."

مدرسین این کارگاه  "دکتر پرستو محبی" و "علی مقصودی" هستند هزینه آن برای دانشجویان 15 هزار تومان است.  همچنین محل برگزاری این کارگاه سالن سینما باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران است و زمان برگزاری آن 7 و 10 اسفند ماه ساعت 14 تا 17 است.

طبق اعلام مدیریت کارگاه آرش پرنوسی مخاطبان کارگاه این کارگاه شامل دانشجویان تئاتر، دانشجویان ادبیات، منتقدین و علاقمندان به هنرهای نمایشی است.