سرویس تئاتر هنرآنلاین: کوروش سلیمانی با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این روزها در حال تمرین و کار روی متنی به نام "چشم عمومی" نوشته پیتر شفر و ترجمه علی منصوری هستم.

او ادامه داد: بر اساس صحبت‌هایی که با علی منصوری در این رابطه داشتیم به فیلمنامه‌ای که بر اساس این متن به نام "فالو می" ساخته شده بود برخوردیم که سال 1972 توسط کارول رید نوشته شده بود. به همین دلیل نام نمایش را " فالو می" گذاشتیم.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در این اجرا نیما رئیسی، وحید آقاپور و مریم داننده‌فر به عنوان بازیگر نقش‌آفرینی خواهند کرد؛ همچنین عوامل اجرایی این اثر همگی دانش آموخته تئاتر و هم دانشگاهی‌های من هستند که به عنوان طراحان ثابت گروه تئاتر "بیستون" با من همکاری می‌کنند.

این کارگردان تئاتر بیان کرد: نمایش "فالو می" را به چند تالار نمایشی ارائه داده‌ایم و منتظر هستیم تا بعد از طی مراحل قانونی، یکی از آنها را برای اجرا انتخاب و آن را اعلام کنیم.

او اظهار کرد: این نمایش اثر کمدی تک پرده‌ای است. این اثر روایت‌گر داستان فرد حسابداری است که به همسر خود مشکوک می‌شود و به همین خاطر کارآگاهی خصوصی را استخدام می‌کند. داستان این نمایش در دهه 60 میلادی در شهر لندن می‌گذرد.

سلیمانی تصریح کرد: نمایشنامه با لحنی شیرین، روابط انسانی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

او تاکید کرد: در انتخاب متن‌هایم همیشه به این مساله توجه دارم که اثرم به درد مردم هم عصر و روزگاری که در آن زندگی می‌کنم بخورد؛ در واقع این موضوع وظیفه اجتماعی است که برای تئاتر متصورم. در این نمایش روابط خانوادگی و روابط زن و شوهری را مورد بررسی قرار می‌دهیم؛ این اتفاق در راستای اهمیت بخشیدن و توجه به یکدیگر و استحکام روابط انسانی است.

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: جامعه ما مشکلات جدی در این رابطه دارد و این اثر می‌تواند با لحن کمدی به بررسی این مساله بپردازد و ما افراد جامعه را متوجه آن کنیم.

سلیمانی توضیح داد: جامعه و مخاطبین ما نیاز به آثار اندیشه‌محور و تفکر برانگیز دارد، با توجه به غم‌هایی که  گاه و ناگاه می‌رسد ما نیاز به نمایش‌هایی داریم که سبب سبکی روح و شادی درونی مردم شود. این موضوع برای گروه تئاتر "بیستون" اهمیت دارد و نمایش "فالو می " در این راستا به صحنه می‌رود.