سرویس استان‌های هنرآنلاین: مجید کاظم‌زاده مژده‌ای با اشاره به روند شکل‌گیری این اثر نمایشی به خبرنگار هنرآنلاین گفت: "آکواریم کانگورو" در کارگاه تولید نمایشنامه گروه جهش از یک اتود آغاز شد و نگارش آن از ایده تا متن نهایی سه سال طول کشید؛ از سه سال پیش هم که متن به صورت طرح اولیه ارایه شد؛ دغدغه‌های زیادی برای ارائه مناسب آن به مخاطب وجود داشت که خوشبختانه با همکاری مسئولان امر به ویژه آقای حسن‌پور رئیس اداره ارشاد شهرستان رشت، شرایط خوبی برای تمرین و اجرا فراهم شد و اردیبهشت‌ماه سال جاری توانستیم آن را در شهر رشت روی صحنه ببریم.

او با اشاره به  موضوع نمایش ادامه  داد: نمایش "آکواریوم کانگورو" در تلاش برای آشتی دادن مخاطبان با هنر تئاتر بوده و در این راه از نور، رنگ، صدا و… برای پاسخگویی به نیاز مخاطب بهره بردیم.

کاظم‌زاده مژدهی با بیان اینکه گریم و نوع تکنیک استفاده شده در این نمایش برای اولین بار است که در استان گیلان اجرایی شده، افزود: مخاطبان امروزه تئاتر به دنبال نوآوری‌ها و بهره‌گیری نمایش از امکانات روز هستند و در همین راستا طراحی صحنه، گریم، لباس و استفاده درست و متناسب از موسیقی، بزرگترین چالش در این اثر بوده است.

این هنرمند با تاکید بر همکاری خوبی که میان عوامل این اثر نمایشی وجود دارد، خاطرنشان کرد: بازیگران این نمایش از بهترین‌های استان و کشور هستند و ما همکاری حرفه‌ای و رضایت بخشی را با آنها تجربه کرده‌ایم.

نمایش "آکواریوم کانگور" با بازی محمدرسائلی، مصطفی غلامی، پریسا قاسمی و الهه فرخی 10 بهمن‌ماه در دو نوبت 18 و 20:30 در تالار حافط در قالب دو بخش مرور تئاتر ایران و مسابقه مرور تئاتر ایران به مدت 60 دقیقه روی صحنه می‌رود.