سرویس تئاتر هنرآنلاین: علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سه شنبه شب در پنجمین روز برپایی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با حضور در مجموعه تئاتر شهر و تالار وحدت، ضمن دیدار با ستاد اجرایی جشنواره از برخی از نمایش‌های جشنواره دیدن کرد.

مرادخانی روز سه شنبه 5 بهمن با حضور در تئاتر شهر به همراه مهدی شفیعی مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی از نمایشگاه پوستر 35 دوره گذشته جشنواره تئاتر فجر در سالن انتظار تالار اصلی تئاتر شهر دیدن کرد و سپس دیداری با سعید اسدی دبیر این دوره از جشنواره داشت تا در جریان کم و کیف برنامه‌های سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر قرار گیرد.

مرادخانی همچنین با "فرانسو آنسمو" سفیر فرانسه در ایران که برای دین نمایش "شاخص" از کشور فرانسه در تئاتر شهر حاضر شده بود داشت و در مورد همکاری‌های هنری مذاکراتی با سفیر این کشور داشتند.

معاون هنری وزارت ارشاد همچنین در جریان برپایی جشنواره تئاتر فجر به تماشای نمایش "یتیم خانه فونیکس" به کارگردانی محمد نیازی از مشهد در تالار وحدت نشست.

علی مرادخانی و مهدی شفیعی همچنین به همراه سردار نقدی به تماشای نمایش "خوب، بد، زشت" به کارگردانی شقایق فتحی در تالار حافظ نشستند.

بازدید از نمایش نمایش "آری یا نه" به کارگردانی حسین جمالی و اجراهای محیطی جشنواره تئاتر فجر در خانه هنرمندان از دیگر برنامه‌های معاون هنری در پنجمین روز برگزای سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر بود.