به گزارش هنرآنلاین، نمایش "قوی‌تر" به نویسندگی آگوست استریندبرگ و کارگردانی سارا رهبری‌نیا از روز سوم بهمن‌ماه با اجرا در تماشاخانه استاد پرستویی به استقبال دوستداران نمایش‌های مونولوگ رفت. نمایشنامه این اثر را جواد عاطفه ترجمه کرده است.

ویدا سادات یزدی، رضا محمودی، غزاله محمودی و حسن والوبیان در نمایش "قوی‌تر" بازی دارند. همچنین ویدا سادات یزدی (دستیار کارگردان)، فرشاد عطایی (طراح نور) و علیرضا عالی (عکاس)، رهبری‌نیا را در این نمایش همراهی می‌کنند. طراحی صحنه و لباس نمایش نیز بر عهده خود کارگردان بوده است.

در خلاصه‌داستان "قوی‌تر" آمده:"تو حتی نتونستی عشق یه مرد، لاله‌ها و احساساتت‌رو برای خودت نگه داری اما من تونستم همه اونارو حفظ کنم. تو نتونستی زندگی‌کردن‌رو از نویسندگان محبوبت یاد بگیری اما من تونستم. تو حتی یه اسکیل برای دل‌خوشیت نداری، حتی آگه اسم پدرت اسکیل بوده باشه".

سارا رهبری‌نیا پیش از این با نمایشنامه "پزشک نازنین" در جشنواره نمایشنامه‌خوانی نور شرکت داشته که در بخش کارگردانی مورد تقدیر قرار گرفت. این کارگردان در جشنواره نمایشنامه‌خوانی نمای سال با متن "تجربه‌های اخیر" حضور داشت.

گفتنی است مدت زمان نمایش "قوی‌تر" پنجاه دقیقه است. اجراهای این نمایش تا روز 18 بهمن ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند هر روز غیر از شنبه‌ها، رأس ساعت 20 به نشانی خیابان انقلاب، بعد از پل حافظ، خیابان ویلا (استاد نجات‌اللهی)،کوچه مراغه، پلاک ۲، تماشاخانه گندم، سالن استاد پرستویی مراجعه بکنند. سایت تیوال در نشانی http://www.tiwall.com/theater/ghavitar2 نیز برای رزرو و خرید بلیت در اختیار تماشاگران است.

"آیس لند"به هفته پایانی رسید

نمایش "آیس لند" نوشته نیکلاس بیلون به کارگردانی آیدا کیخایی از 29 آذر ماه در تئاتر باران درحال اجراست، برای آخرین هفته پذیرای تماشاگران می‌شود.

نمایش "آیس لند" طی اجراهای گذشته خود پذیرای بیش از 4000تماشاگر شده و مورد استقبال هنرمندان و تماشاگران تئاتر باران قرار گرفته است.

. تئاتر باران تا هشتم بهمن ماه همچنان میزبان نمایش "آیس لند" به کارگردانی آیدا کیخایی است و"آیس لند" فقط تا تاریخ ذکر شده بروی صحنه بوده و تمدید هم نخواهد شد

این نمایش که در سالن تئاتر باران با  ظرفیت 121صندلی به صحنه می‌رود، پس از پشت سر گذاشتن ۳۰ اجرا میزبان 4هزار و ۳۵۰ تماشاگر بوده است.

برپایه این خبر، نمایش"آِیس لند" برای آخرین هفته پذیرای تماشاگران می‌شود و دیگر تمدید نمی‌شود.

"آیس لند" طی اجراهای اخیر خود پذیرای هنرمندانی چون ستاره اسکندری،کیومرث مرادی، یغما گلرویی،بهاره رهنما،شبنم فرشادجو،علی شادمان،هانا کامکار،افشین هاشمی،پانته آپناهی ها،رضا بهبودی و... شده است که برای این نمایش بلیط فروخته‌اند.

در این نمایش که تاکنون با استقبال کم نظیر تماشاگران مواجه شده، آزاده صمدی، فهیمه امن زاده و احسان کرمی ایفای نقش می‌کنند.

علاقه مندان به تماشای این نمایش می‌توانند تا 8 بهمن ماه در روزهای معمولی در نوبت 20:35 و در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در دو نوبت 20:30 و 22 به نشانی خیابان انقلاب، ابتدای فلسطین جنوبی، پلاک292،تئاتر باران مراجعه فرمایند و برای رزرو بلیت این اثر نمایشی با شماره 66176825 تماس حاصل کنند