به گزارش هنرآنلاین، سجاد افشاریان بازیگر،نویسنده و کارگردان تئاتر کشورمان در اجرای جشنواره نمایش"نگاهمان می‌کنند"  جایگزین کاظم سیاحی شد.

سجاد افشاریان طی دو اجرای نمایش"نگاهمان می‌کنند"به کارگردانی محمدرضا اصلی که در بخش نسل نو سی و پنجمین جشنواره بین المللی تاتر فجر روی صحنه می‌رود،جایگزین کاظم سیاحی شد.

گفتنی است نمایش"نگاهمان می‌کنند"به نویسندگی نغمه ثمینی نهم بهمن ماه طی دو نوبت ۱۷و۲۰ در تالار استاد ناظر زاده مجموعه ایرانشهر در بخش مسابقه نسل نو روی صحنه می‌رود‌

این نمایش پیش از این در تماشاخانه مسعودیه و تالار استاد ناظرزاده روی صحنه رفته است و نازنین فراهانی، سجاد افشاریان، شیدا خلیق، فرشته صدرعرفایی، مسعود کرامتی، سام قریبیان  بازیگران این اثر نمایشی هستند.

این نمایش در سه اپیزود و با مضمونی اجتماعی، نگاهی به معضلات فرهنگی، شک و تردید، خیانت و لو رفتن فضای خصوصی افراد در دنیای امروز دارد و نمایش در سه اپیزود به سه شکل،‌ نگاه کردن، زیر نگاه بودن و برداشتن دیوارها در دنیای انسان معاصر می‌پردازد

سایر عوامل این اجرا عبارت‌اند از:نویسنده:نغمه ثمینی،کارگردان:محمدرضا اصلی،تهیه کننده: شهنام شهباززاده،آهنگساز: مهیار علیزاده،طراح صحنه: داریوش پیرو،طراح لباس: مارال جیرانی،طراح گریم: الهام صالحی ،طراح گرافیک: آرمان کوچکی

دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: پریسا گودرزی،دستیار دوم کارگردان و منشی صحنه: ماهگل کرامتی،عکاس: رضا معطریان

ساخت تیزر و فیلمبردار پشت صحنه: کسرا پرتوی،مدیران صحنه: بهزاد رستمی و امید جمشید پور،مشاور رسانه: مریم رودبارانی

تبلیغات مجازی: امیر قالیچی

"بشقاب لعنتی " از رادیو نمایش پخش می‌شود

5 بهمن ماه ، سریال رادیویی " بشقاب لعنتی " به کارگردانی مینو جبارزاده از رادیو نمایش پخش می‌شود.

این نمایش رادیویی را ویدا دانشمند نوشته که به اثرات مخرب برنامه‌های ماهواره در خانواده‌ها می‌پردازد .

این نمایش به تهیه کنندگی شهناز دهکردی و با هنرنمایی نگین خواجه نصیر، نورالدین جوادیان، مجتبی طباطبایی، سلمان خطی، اسماعیل بختیاری ، مونا صفی ، سهیلا تیلاوی و تعداد دیگری از هنرمندان  در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

معاون فرهنگی سپاه به تماشای خانه ابری نشست

سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه در تماشاخانه ایران‌شهر به تماشای خانه ابری نشست

در سومین روز از سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر این مجموعه میزبان سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه، دکتر فریندخت زاهدی، سجاد افشاریان، محمود فرهنگ، هوشنگ قوانلو و برخی مدیران و سیاست‌گذاران کمپانی‌های بین‌المللی بود.

سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر فجر به دبیر سعید اسدی از یکم تا یازدهم بهمن برگزار می‌شود.

پیروز صدرایی صدابردار و نرگس موسی پور افکتور نمایش رادیویی "بشقاب لعنتی " هستند.

این نمایش رادیویی پنجم بهمن ماه ، ساعت 15:15 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

سانس های اجرای گرگ و میش تغییر کرد

نمایش گرگ و میش به کارگردانی کریستینا گالبیاتی و ایلیالو گینبوهل از کشور سوئیس که در بخش ملل سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر  در تئاتر مولوی به صحنه می‌رود، دچار تغییراتی در سانس های اجرایی خود شد.

بنا بر برنامه‌ی دریافتی از دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر؛ این نمایش در تاریخ پنجم بهمن ماه بدون تغییر در سانس های 18، 20 و 22 و در تاریخ شش و هفت بهمن با یک اجرای اضافه در ساعت‌های 15، 17، 19 و 21 همچنین در تاریخ هشتم بهمن بدون تغییر در سانس های 17، 19 و 21 و در تاریخ نهم بهمن صرفاً با یک اجرا در ساعت 17 به صحنه می‌رود.

مدت زمان اجرای این نمایش 50 دقیقه است و در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به صحنه می‌رود.