سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "عمارتی در برف" به کارگردانی نادر نادرپور این روزها در تماشاخانه دراما به صحنه می‌رود. نادر نادرپور با ارائه مطالبی در این رابطه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این نمایش ماحصل کارگاه آموزشی و بر اساس رمان "تله موش" آگاتاکریستی شکل گرفت.

او ادامه داد: به دلیل فضای پرالتهاب رمان و اتهام‌زنی که در کل اثر وجود داشت به سراغ آن متن رفتم تا مفاهیم ذهنیم را به آن اضافه کنم.

نادرپور عنوان کرد: اتهام و سوظن در سطح جامعه وجود دارد بنابراین سعی کردم تا روی این مساله مانور بدهم تا جامعه‌ای را که در آن هیچ‌کس به فرد دیگری اعتماد ندارند را به نقد و چالش بکشم. در واقع انتخاب رمان بحث محتوایی بود.

این کارگردان تئاتر خاطرنشان کرد: سعی کردم با حفظ ساختار کلی قصه به نحوی از آن فاصله بگیرم و موارد ذهنی‌ام را در مورد شخصیت‌پردازی و ارتباط میان کاراکترها به کار بگیرم.

او با اشاره به عنوان دلهره‌آور که برای معرفی این اثر در نظر گرفته است توضیح داد: این مساله‌ای است که از سوی مخاطبان ما بسیار مطرح شده است؛ به جرات می‌توان گفت نمایش دلهره‌آور است این نه به معنای ترساندن است؛ بلکه منظور موضوع عدم اطمینان است که چنین حسی را ایجاد می‌کند. چگونه می‌توانیم در چنین جامعه بزرگی بدون اعتماد در کنار یکدیگر زیست کنیم؟

نمایش "عمارتی در برف" به کارگردانی نادر نادرپور تا 30 دی‌ماه ساعت 20 در تماشاخانه دراما واقع در خیابان انقلاب، فلسطین جنوبی، خیابان لبافی‌نژاد، کوچه زحل، بن بست اول، پلاک ۲، طبقه یکم  به صحنه می‌رود. فائقه شلالوند، میلاد سلیمانی، صادق علیخانی، امین قماشی، فاطمه روشنی، مریم بابائی، نیما سید موسوی، محمد منافی، نادر نادرپور بازیگران این نمایش‌اند.