به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، شش گروه نمایشی هم اکنون در پلاتوهای مجموعه تئاتر شهر خود را برای اجرای عمومی آثارشان آماده می‌کنند.

در پلاتو شماره یک گروه اجرایی نمایش "مرغ دریایی" به کارگردانی سعید داخ و گروه "طراحی حرکت" به کارگردانی آصف جاودان فر خود را برای اجرای آثارشان آماده می‌کنند.

در پلاتو شماره دو هم گروه‌های نمایشی "بوف کور"به کارگردانی ناصرحسینی مهر، "شب" به کارگردانی چیستا یثربی و "ترن" به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ تمرین‌های خود را آغاز کرده‌اند.

گروه اجرایی نمایش "فریز مکبث" به کارگردانی آرش دادگر هم این روزها در کارگاه دکور تئاتر شهر خود را برای اجرا آماده می‌کنند.

براساس این گزارش هم اکنون نمایش‌های " تئاتر سعدی، تابستان سی و دو" به کارگردانی حسین کیانی در تالار اصلی، "خانه پاکیزه" به کارگردانی سروش طاهری و مانلی حسین پور و "کلاغ" به کارگردانی سمانه زندی نژاد در تالار چهارسو، "ل ته" به کارگردانی عاطفه تهرانی در تالار سایه ، "قطعاتی از ساموئل بکت" به کارگردانی علی اکبرعلیزاد در تالار قشقایی و "گوهر نیل" به کارگردانی مجید امرایی در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر روی صحنه هستند.