سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "ل‌ته" به کارگردانی عاطفه تهرانی که این روزها در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد. عاطفه تهرانی کارگردان این اثر نمایشی در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین در خصوص نمایش تازه‌اش گفت: اجرای این نمایش به تازگی در تالار سایه آغاز شده و طی روزهای گذشته استقبال خوبی از این اثر صورت گرفته است و فکر می کنم که نمایش "ل ته" مخاطب‌هایش را پیدا کرده است.

او ادامه داد: تمرین‌های این اثر نمایشی طی یک سال گذشته انجام شد و به دلیل شرایط سخت تمرین و سبکی که در این نمایش ارائه دادم، بدون همراهی بازیگران‌ام این اتفاق میسر نمی‌شد. فُرم اجرایی در این نمایش با کارهای دیگرم تفاوت عمده‌ای دارد و به عنوان کارگردان سخت‌گیر بودم.

این کارگردان در تکمیل حرف‌هایش عنوان کرد: این نمایش با تمامی آثاری که روی صحنه بردم تفاوت عمده‌ای دارد و آن هم این است که نگاه شخصی‌ام را در فُرم روایت و قصه دخیل کردم و همین نکته برای من حائز اهمیت است.

تهرانی در پایان یادآور شد: "ل‌ته" نام رودی در اساطیر یونان است و من برای روایت این قصه‌ام از نام این رود الهام گرفتم و ماجرا در کافه‌ای با شیوه متفاوتی روایت می‌شود.

ل‌ته

لازم به یادآوری است، در طول اجرای این نمایش هنرمندانی چون رضا کیانیان، صابر ابر، لوریس چکناواریان، امیر دژاکام، مسعود موسوی، محمد حاتمی و یارتا یاران به تماشای این اثر نشستند.

نمایش "ل ته" تا اواخر دی ماه روی صحنه خواهد ماند و این اثر هنری هر روز ساعت 19:30در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرا خواهد شد. این نمایش تازه‌ترین اثر گروه تئاتر بخوان محسوب می‌شود و تهیه‌کنندگی آن بر عهده نورالدین حیدری ماهر است.

نوید هدایت‌پور، مریم باقری نسامی، اویس محمد حسنی، سینا صابری، ئه ستیره مرتضایی، سپهر غازی، پدرام مهری و نازنین میهن، بازیگرانی هستند که در این اثر نمایشی به ایفای نقش می‌پردازند.