سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "بعد از اتفاق..." به کارگردانی پویان باقرزاده این روزها در "عمارت روبرو" به صحنه می‌رود. پویان باقرزاده با ارائه توضیحاتی در این رابطه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: من دانش آموخته معماری هستم، بنابراین همیشه دغدغه این کار را داشته‌ام. زمانی که مساله ساخت "عمارت روبرو" در مرکز شهر تهران، تاریخچه و موقعیت معماری این ساختمان مطرح شد، طرح اولیه نمایش "بعد از اتفاق..." برایم شکل گرفت.

او ادامه داد: این طرح را نیلوفر ندایی نویسنده کار مطرح کردم و نمایشنامه بر اساس آن ایده، تمرینات و اتودهای بازیگران شکل گرفت.

باقرزاده عنوان کرد: عمارت روبرو خانه قدیمی است که مدیریت بخش هنرهای نمایشی آن را رویا نونهالی برعهده دارد.

این کارگردان تئاتر افزود: این اثر، نمایشی محیطی است که اجرای آن با توجه به تاریخچه منطقه، خانه و معماری ساختمان ایجاد شده است. فرم اجرایی و میزانسن‌های آن برپایه هویت مکان و زمان است. همچنین بخش ویدئویی و عروسک هم در نمایش داریم که دو عنصر مهم در اجرا هستند.

باقرزاده بیان کرد: نمایش "بعد از اتفاق..." روایت‌گر داستان چند نفر در دهه 60 است که طی 40 روز بحرانی از تاریخ کشور به آن خانه می‌روند و اتفاق‌هایی برای‌شان شکل می‌گیرد.

نمایش "بعد از اتفاق..." به کارگردانی پویان باقرزاده تا 30 دی ماه ساعت 20:45 در عمارت روبرو واقع در خیابان انقلاب (شرق به غرب)، قبل از چهارراه ولیعصر، بن‌بست کیان‌پور، پلاک ۷ به صحنه می‌رود. امین اسفندیار، پدرام انصاری، امیررضا رنجبران، سعیده نیازخانی، مجید یوسفی بازیگران این اثرند.