سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "میلاد یک رویا" به کارگردانی الهه پورجمشید این روزها در خانه نمایش به صحنه می‌رود. پورجمشید با ارائه توضیحاتی در این رابطه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: نمایشنامه این اثر مساله اجتماعی را مورد توجه قرار داده که کمتر به آن توجه شده است.

او ادامه داد: بیماری شیزوفرنی موضوعی است که به شکل خاص در این اثر مورد توجه واقع شده و آسیب‌های اجتماعی که برای افراد مبتلا به این بیماری ایجاد می‌شود و یا زمینه‌ساز شکل‌گیری چنین بیماری است را به تصویر می‌کشد. آسیب‌هایی که به صورت نهفته در اجتماع وجود دارند.

پورجمشید با اشاره به داستان این اثر بیان کرد: این نمایش روایت‌گر داستان دختری از قشر ضعیف جامعه است که که دچار اختلالات روانی می‌شود؛ بیماری که ریشه در خانواده و دوستان او دارد.

این کارگردان تئاتر خاطرنشان کرد: کاظم عینعلی نویسنده اثر، در اجرا دست مرا کاملا باز گذاشت تا بتوانم ایده‌هایم را به شکل کامل شکل دهم. در اجرا از چند سبک اجرایی بهره بردم که در میان آنها سورئال بیشتر خودنمایی می‌کند.

پورجمشید عنوان کرد: نمایش گره‌های بسیاری دارد و مخاطب را تا به انتها با خود همراه می‌کند. المان‌هایی بسیاری در کار هست که تماشاگران به خوبی آنها را درک می‌کنند.

تئاتر "میلاد یک رویا" به کارگردانی الهه پورجمشید تا 30 دی ساعت 18 در خانه نمایش واقع در میدان فردوسی، خیابان انقلاب، بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی، کوچه شهید محمد آقا، پلاک 34 به صحنه می‌رود. الهه پورجمشید، امین وحیدی‌پور، سحرناز عباسزاده، مهبد قناعت‌پیشه، امیرمحمد رجبی، درسا صانعی، نیما جمالی و عاطفه فرهنگی بازیگران این اثرند.