سرویس تئاتر هنرآنلاین: افروز فروزند با اعلام این مطلب به خبرنگار هنرآنلاین گفت: بهمن‌ماه سال جاری نمایش "مافیا" را در تئاتر باران به صحنه خواهم برد.

او در رابطه با نگارش این اثر توضیح داد: سال 92 این نمایشنامه را نوشتم؛ من به دنبال قصه‌ای اجتماعی می‌گشتم که بتوانم آن را با بازی "مافیا" تلفیق کنم که بعد از نوشتنِ چند طرح به این قصه که به صحنه خواهد رفت، رسیدم. "مافیا" بازی‌ای روانشناسانه است که تلاش کردم با رویکردی اجتماعی همراهش کنم که دغدغه‌ همیشگی من است.

این کارگردان تئاتر که مدت‌ها از عرصه اجرا دور بود، در مورد فعالیت خود در عرصه کارگردانی بیان کرد: بسیار علاقمند هستم که فعالیتم در حیطه کارگردانی مداوم باشد و قطع نشود. 12 سال دوری من از عرصه اجرا به ناگزیر و به دلیل شرایط موجود آن دوره بود، امیدوارم از این پس ادامه داشته باشد. برنامه‌ای برای اجرا در سال آینده دارم. زیرا نمی‌توان در سرزمینی که پر از قصه و ماجرا است، ننوشت و آنها را بیان نکرد.

گفتنی است، افروز فروزند نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر، پس از 12 سال دوری از تئاتر، سال 94 نمایش "بهمن" را در سالن سایه مجموعه تئاترشهر به صحنه برد که به عنوان پرفروش‌ترین نمایش این سالن معرفی شد.