سرویس تئاتر هنرآنلاین: پژمان عبدی با بیان این مطلب به خبرنگار هنرآنلاین گفت: نمایش "برای کلاه آهنی‌ها" را اردیبهشت‌ماه سال 93  در تماشاخانه مشایخی به صحنه بردم. این نمایش، به مساله جنگ و صلح از زاویه‌ای متفاوت نگاه می‌کند و با درآمیختن فضای واقع‌گرایانه و فانتزی با یکدیگر، تجربه‌ای جدید را بر صحنه شکل می‌دهد.

عبدی با اشاره به داستان این نمایش عنوان کرد: "برای کلاه آهنی‌ها" روایت‌گر داستان سه سرباز از دو کشور متفاوت است که در گودالی میان میدان جنگ گرفتار شده‌اند و ...

این کارگردان تئاتر بیان کرد: این نمایش در نخستین اجرای خود به مدت محدودی به صحنه رفت و طی روزهای اجرا با استقبال بسیار زیادی از سوی مخاطبان روبه‌رو شد؛ با پایان اجراها افراد بسیاری، از من و سایر اعضا گروه درخواست اجرای مجدد داشتند. با توجه به بازخوردهایی که دریافت کردیم، تصمیم به اجرای مجدد آن در تئاتر باران گرفتیم. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بلافاصله بعد از برپایی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجراهای عمومی‌مان را در این سالن آغاز خواهیم کرد.

گفتنی است؛ این نمایش در هشتمین دوره‌ جشنواره‌ سراسری تئاتر ماه موفق به دریافت پنج جایزه نمایشنامه، کارگردانی، طراحی صحنه، بازیگری زن و بازیگری مرد شده است.