سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "کاناپه" به کارگردانی میلاد اخگر در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به صحنه می‌رود. میلاد اخگر با بیان مطالبی در رابطه با این اجرا به خبرنگار هنرآنلاین گفت: چند سالی است که در مورد موضوعات شهری و اجتماعی که در زندگی‌مان با آنها مواجه‌ایم، قلم می‌زنم.

او ادامه داد: نمایش "کاناپه" اثری در مورد طبقه متوسط و نسلی است که دهه سوم زندگی‌شان را پشت سر می‌گذارند.

اخگر افزود: در این نمایش به دوستی‌ها و رابطه‌هایی می‌پردازیم که بعد از مدتی بدون هیچ دلیل خاصی، کم رنگ و تنها به ارتباط‌های دنیای مجازی خلاصه می‌شوند.

این کارگردان تئاتر عنوان کرد: از تابستان گذشته کار روی این نمایش را به صورت کارگاهی آغاز کردیم و نمایشنامه به مرور و در مسیر تمرینات شکل گرفت و کامل شد.

او در پایان سخنان خود بیان کرد: تلاش من بر آن بود تا این اثر کاملا ساده و شبیه زندگی باشد، نمایش پر از مونولوگ است که بدون بهره از آکسسوار و دکور خاص اجرا می‌شود. شاید بتوان گفت شبیه نقالی‌های ایرانی است که مخاطب بر اساس شنیده‌هایش در ذهن خود تصویرسازی می‌کند.

نمایش "کاناپه" نوشته و کار میلاد اخگر تا 6 دی‌ماه ساعت 18 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان واقع در خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر، بام خانه هنرمندان به صحنه می‌رود. حسین امیدی، مهناز ذبیحی، آیدا صادقی، امیرحسین طاهری، ابراهیم عزیزی، آندیا عبدالرسول، الهه عبادی، فرانک کلانتر بازیگران این نمایش‌اند.