سرویس تئاتر هنرآنلاین: سروش طاهری با بیان این مطلب به خبرنگار هنرآنلاین گفت: نمایش "خانه پاکیزه" به کارگردانی مانلی حسین‌پور سال 92 در بخش تازه‌های تئاتر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه رفت و از آن سال ما در انتظار نوبت اجرا برای این نمایش بودیم.

او بیان کرد: مدیریت قبلی با وجود پیگیری‌های زیاد با اجرای این اثر موافقت نکرد تا زمان حال که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. البته در این اجرا من و مانلی حسین‌پور به صورت مشترک کارگردانی خواهیم داشت.

طاهری عنوان کرد: از آنجائیکه هر دو در این نمایش بازی می‌کنیم، باید کارگردانی مشترک داشته باشیم. نیمه اول نمایش شخصیت مرد بر صحنه حضور ندارد بنابراین فرصت کارگردانی برای من وجود دارد. از سوی دیگر ما تنها 20 روز برای به صحنه بردن نمایش فرصت داشتیم و ضروری بود تا تمام تلاش خود را برای اجرا انجام دهیم.

این کارگردان تئاتر در رابطه با دو اجرا شدن سالن چهارسو اظهار کرد: اجرای ما در این سالن همزمان با نمایش "کلاغ" است؛ اگر این مساله را نمی‌پذیرفتیم، شاید دیگر امکان اجرا به دست نمی‌آوردیم. به نظر من هنوز مجموعه تئاترشهر به خصوص سالن چهارسو موقعیت هنری خود را حفظ کرده است بنابراین علاقمند به اجرا در آن بودم؛ پیش از این یکبار در سالن خصوصی به صحنه رفتم که متاسفانه به هیچ عنوان تجربه خوبی نبود.

او عنوان کرد: این اثر که از فضایی کمیک برخوردار است و روایتگر داستان زوج پزشک آمریکایی است؛ خانم خانه آنقدر به نظافت  بها می‌دهد که تمام زندگی را در گرو این موضوع می‌بیند و همین امر باعث ایجاد مسائلی برای سایر اعضا خانه می‌شود.

طاهری گفت: در این اجرا من، مانلی حسین‌پور، گیتی قاسمی و آزاده معیدی‌فر بازی خواهیم کرد. همچنین الهام شعبانی طراح لباس، وحید لاری طراح صحنه و مجتبی رهنورد آهنگساز حضور خواهند داشت.

نمایش "خانه پاکیزه" به نویسندگی سارا رول و کارگردانی مشترک سروش طاهری و مانلی حسین‌پور از 25 آذرماه ساعت 20 در سالن چهارسو مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌رود.