سرویس سینمایی هنر آنلاین: نسیم ادبی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره فعالیت‌های اخیرش گفت: این روزها علاوه بر حضور در سریال "شهرزاد 2" و ادامه تصویربرداری این سریال مشغول تمرین نمایش" فرشته مرگ" به کارگردانی مسعود رایگان هستم که قرار است از اول دی‌ماه در سالن حافظ به روی صحنه برود.

وی ادامه داد: همچنین این روزها مشغول دورخوانی و تمرین فیلم سینمایی "طاقباز" به کارگردانی شهرام اسد‌زاده هستم.

بازیگر نقش حمیرا، در سریال "شهرزاد" درباره حضور در فصل دوم این سریال بیان کرد: درباره نقش و اتفاقاتی که برای آن رخ می‌دهد خیلی نمی‌توانم توضیح دهم، چرا که به خواست آقای فتحی قرار است به‌هیچ‌عنوان درباره نقش و سریال صحبتی نشود تا برای بیننده جذابیت بیشتری وجود داشته باشد. در فیلم سینمایی "طاقباز" نیز با سارا خوئینی‌ها، کمند امیرسلیمانی، شاهداحمدلو و سایر دوستان همبازی هستم. این فیلم نیز درباره یک زوج است که اتفاقاتی برای آن‌ها رخ می‌دهد، فیلم در ژانر اجتماعی است و قصه آن درباره شاهرخ است که در مقطعی از زندگی خود پیوسته در تشخیص دنیای واقعی و توهمات معلق است که این موضوع باعث بروز اتفاقات غیرقابل جبرانی برای او و افراد پیرامونش می‌شود.

 

نسیم ادبی شهرزاد

نسیم ادبی در نمایی از سریال شهرزاد

ادبی همچنین درباره حضور در جشنواره فیلم فجر نیز اظهار کرد: امسال تنها با فیلم " خوب، بد، جلف" به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی در جشنواره حضور خواهم داشت. به دلیل مشغله و حضور در عرصه تئاتر خیلی نتوانستم در حوزه فیلم و سریال حضور داشته باشم و بیشتر در عرصه تئاتر فعال بودم.