به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی نمایش "آخر بازی"؛ این اثر نوشته ساموئل بکت است که با ترجمه بهروز حاجی‌محمدی و با طراحی و کارگردانی محمدمهدی شاهی با شعار "باهم کنار می‌آییم"، روز یک‌شنبه 14 آذرماه ساعت 19:30 در سالن کوچک تالار مولوی توسط دکتر مسعود دلخواه افتتاح می‌شود و اجراهای خود را آغاز می‌کند و تا سوم دی‌ماه در این سالن به اجراهای خود ادامه می‌دهد.

مجید اصغری، راحیل روحانی‌زاده، مصطفی مقیمی و حمیدرضا نقره‌دوست در "آخر بازی" به ایفای نقش می‌پردازند. "آخر بازی" پس از 30 سال روی صحنه می‌رود و برای این اثر تنها 18 اجرا در نظر گرفته شده است.

محمد مهدی شاهی؛ طراح و کارگردان "آخر بازی" یادداشتی را درباره این اثر نوشته است:

"بنیان دنیای ما بر پایه تضادها و تقابل‌ها نهاده شده است. تقابل میان مرگ و زندگی، خیر و شر، سپیدی و سیاهی و جهانی که هرروز و بیش‌ازپیش در معرض خطرها و تهدیدهای این تضادها و تقابل‌ها قرار می‌گیرد.

 بی‌تردید در این آشفته‌بازار دنیا، همه به دنبال مسکنی می‌گردند برای تسکین یافتن یا در پی راهی هستند برای رهایی جستن از این بازی بی‌پایان و چه نیک می‌اندیشد بکت که "آخر این بازی در اولش است" و هرلحظه به شکل بازی دیگری تکرار می‌شود. ازاین‌رو معتقدم که نمایشنامه "آخر بازی" نوشته ساموئل بکت هیچ‌وقت کهنه و منسوخ نخواهد شد. نمایشنامه‌ای نامیرا و بی‌پایانی که نمایانگر معضلات فکری، روحی و ریشه‌ای بشر امروز است. بشری که سر آخر همه دردها، رنج‌ها، مصیبت‌ها و تلخ‌کامی‌های روزگار خود تنها با زمزمه کردن جمله‌ای به‌ظاهر سازش‌کارانه اما به‌شدت تحمیلی و منفعلانه، سعی در تعادل دنیای مشوش درون و آشفته برون را دارد اما ناموفق است. "باهم کنار میایم."

نمایشنامه "آخر بازی" برای من اثری مدرن محسوب می‌شود. بر این اساس تلاش کرده‌ام که از طراحی صحنه و به‌ویژه نورپردازی انتزاعی در این کار بهره بگیرم. کندوکاو در آثار نقاش بزرگ روسی و ازجمله پیشگامان هنر انتزاعی، واسلی کاندیسکی و همچنین مجسمه‌ساز شهیر سوئیسی، آلبرتو جاکومتی باعث شد تا به فرم مطلوب خود نیز دست پیدا کنم. این اثر برخلاف آثار پرمدعای تئاترهای شبه‌آوانگارد یا تئاتر‌های تجاری و سفارشی، تاریخ‌مصرف ندارد و هر گوشه جهان اجرا شود تاثیر خود را روی مخاطب خود خواهد گذاشت."

دیگر عوامل این نمایش عبارت‌اند از: دستیار کارگردان: محمود هدایتی، منشی صحنه: ملیکا خزاعی، مشاور رسانه‌ای: مینا صفار، تبلیغات مجازی: گروه هنر مدرن و ادیت عکس: سیاوش معمار.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند. بلیت سه روز نخست این اجرا از طریق این سایت  با 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود.