سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "آسمان برای تو می‌بارد" به کارگردانی علی برجی به زودی اجراهای خود را در تماشاخانه سرو آغاز خواهد کرد. علی برجی با ارائه توضیحاتی در این رابطه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این متن یکی از نوشته‌های سید علی موسویان است که سال 87 نوشته شده و من آن را خوانده بودم.

او ادامه داد: قرار بود نمایشی را برای سومین سوگواره خمسه ارائه بدهم، بنابراین به واسطه ذهنیتی که از این کار داشتم آن را برای بخش مدافعان حرم پیشنهاد دادم که خوشبختانه پذیرفته شد.

 برجی عنوان کرد: این نمایش مبتنی بر قصه و از فضای رئالیستی برخوردار است؛ اتفاقی که در طراحی‌ها و بازی‌های آن نیز به چشم می‌خورد.

او با معرفی بازیگران این نمایش گفت: امید زندگانی، سپیده پهلوان‌زاده، حمیدرضا حصیرباف، منوچهر علیپور، محمدعلی حسینعلی‌پور، شیرین صنعت‌گر، حسین ایران‌فر، کیوان بدری، بهنام خندان، مجتبی علیزاده در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

این کارگردان تئاتر خاطرنشان کرد: این اثر به واسطه حضور گروه حرفه‌ای با تمرینات مستمر طی یک ماه و نیمه به نقطه مورد نظر رسید. ما 16 اجرا در تماشاخانه سرو  داریم که در صورت استقبال نمایش تمدید خواهد شد.

او در رابطه با تماشاخانه سرو نیز بیان کرد: به نظرم این سالن، مکانی نوپا است و هنوز از جایگاه لازم میان مخاطبان برخوردار نیست. این سالن محل اجرای مناسب با مدیریت فعال است که از گروه‌های نمایشی حمایت می‌کند. آنها تلاش دارند تا کارهای خوبی را به این  سالن بیاورند که این مجموعه بتواند میان مخاطبان خاص و عام شناخته شود. به نظرم سرو جز سالن‌هایی است که آینده خوبی خواهد داشت، تنها باید امکانات آن بیشتر تجهیز شود.

برجی در پایان سخنان خود عنوان کرد: در برخی مضامین مانند دفاع مقدس، مدافعان حرم و... هرقدر کار کنیم باز هم کم است و ادای دین نمی‌شود. سوگواره خمسه سومین دوره خود را پشت سر می‌گذارد و تاکنون بسیار منسجم و خوب برگزار شده است به نظرم در آینده می‌تواند با نگرش خاصی که به آثار این حوزه دارد مانند ایجاد بخش نمایشنامه‌نویسی گام‌های موثری را در جهت پیشرفت آثار ارزشی فراهم آورد.

نمایش "آسمان برای تو می‌بارد" به کارگردانی علی برجی آذرماه سال جاری ساعت 19:30 در تماشاخانه سرو واقع در میدان فردوسی، ابتدای سپهبد قرنی، خیابان فلاح پور به صحنه می‌رود.