به گزارش هنرآنلاین، دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره بین المللی تاتر فجر همانند دوره پیش باحضوراساتید برجسته داخلی وخارجی،کارگاه‌های آموزشی خودرا بارویکرد تخصصی و با هدف دانش افزایی و توانمند سازی هنرمندان و کنشگران تئاتری ایران برگزار می‌کند.

نخستین کارگاه‌های این دوره از جشنواره در زمینه "مدیریت فرهنگی و برنامه ریزی پروژه‌های هنری" با هدایت آنتونیوپینتوریبیروAntónio Pinto Ribeiro از کشور پرتغال و "مدیریت پروژه و بازاریابی بین المللی تولیدات تئاتری" با حضور ایواهورواتEva Horvat ازکشور اسپانیا، در بازه زمانی 14 تا 24آذر ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

با توجه به رویکرد جشنواره در تأثیر گذاری فرایند و محتوای کارگاه‌های آموزشی برمخاطبان هدف ظرفیت معینی از هر کدام از این کارگاه‌ها به سرپرستان گروه‌های نمایشی، تهیه کنندگان، کارگردانان، مدیران تماشاخانه‌های دولتی و خصوصی و دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته کارگردانی نمایش اختصاص خواهد داشت. گفتنی است ظرفیت محدودی از متقاضیان آزاد نیز پس از ثبت نام اولیه و بررسی سوابق علمی وهنریتوسط مدیریت کارگاه‌های آموزشی برای حضور در این کارگاه‌ها دعوت خواهند شد . چگونگی ثبت نام ازدرخواست کنندگان و شیوه ارائه مدارک مورد نیازدرکانال رسمی و وبسایت جشنواره به نشانی www.fitf.theater.ir در دسترس قرار دارد.

سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از اول تا دوازدهم بهمن ماه 1395 به دبیری سعید اسدی برگزار خواهد شد.