به گزارش هنرآنلاین، به نقل از  روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، رضا فیاضی نویسنده، کارگردان و بازیگر متولد سال ١٣٢٢ در طول سالیان فعالیت هنری دربیش از ٧٠ اثر هنری شامل تئاتر، سینما، سریال تلویزیونی، حضور داشته است.

 "چریکه تار"، "کیمیا"، "روزگار غریب"، "زیر آسمان شهر"، "خانه ما"، "پهلوانان نمی‌میرند"، "آرایشگاه زیب"ا، "هادی و هدِی"، "دنیای شیرین"، "داستانهای تابه تا"، "قصه‌های کوچه ما"، "پسرخاله‌ها" و غیره از جملهآثاری است که رضا فیاضی به‌عنوان بازیگر در آن حضور داشته است.

همچنین رضا فیاضی از ابتدای فعالیت هنری در نمایش‌های مختلف چون "ت مثل تئاتر"، "بازرس"، "آدم بلا و دیو ناقلا"،"آنتیگونه"، "آواز خوان طاس"، "جنگ کور"، ‌"حلاج و سلاطین"، "یک زن یک مرد"، "هاملت با سالاد فصل"، "دیبوکها"، "میکی و کارآگاه٢" به عنوان کارگردان و یا بازیگر حضور داشته است.

آخرین نمایش این هنرمند پیشکسوت برای مخاطبان کودک و نوجوان با نام "پدر یک‌دقیقه‌ای" در تابستان امسال و در تالار هنر برای مخاطبان کودک و نوجوان اجرا شد که با استقبال زیادی نیز همراه بود. علاوه بر این تا کنون تعداد شش عنوان کتاب از این هنرمند شامل نمایشنامه، شعر و داستان چون "ت مثل تئاتر"، "بانوی نیلوفر"، "قصه‌های آسیه‌آباد" و "بازیگر" منتشرشده است. مراسم تقدیر و بزرگداشت رضا فیاضی در اختتامیه بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور مقامات و هنرمندان برگزار خواهد شد.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به عنوان یکی از باسابقه‌ترین رویدادهای تئاتر کشور با دبیری شهرام کرمی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و اداره کل هنرهای نمایشی و مشارکت استانداری و نهادهای فرهنگی و هنری شهر همدان از تاریخ ٢٢ تا ٢٧ آذرماه با حضور گروه‌های ایرانی و خارجی برگزار خواهد شد.