به گزارش هنرآنلاین، نمایش "پل" به کارگردانی علی اکبر محمدپور در آبان ماه به مدت 12 روز روی صحنه بود و هنرمندان گروه سیفا همچون علیرضا حیدری ، سجاد رجبی، سمیرا حیدری، اکرم موسوی، مهرجو مریدی، میلاد ابراهیمی، صبا سلگی، باقر مهری ، سجاد حیدری و آریا محمدپور در آن ایفای نقش کردند.

این نمایش که در تالار مولوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلفان روی صحنه رفت در هر روز دو نوبت اجرا شده و با استقبال مخاطبان همراه بود.شهرستان دلفان که یکی از شهرهای دورافتاده ایران و استان لرستان محسوب می شود، به لحاظ امکانات از شهرهای ضعیف کشور نیز هست.

خدارحم بابائی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر دلفان درباره بازخورد این اقدام یک گروه تئاتر گفت: این اقدام انسان دوستانه و خدا پسندانه باعث خوشحالی مردم و سرافرازی و خوش نامی هنرمندان تئاتر شده و حرکت علی اکبر محمدپور برای کمک به دانش آموزان محروم جای قدردانی دارد.

نمایش "پل" یکی از معروف ترین نمایشنامه های محمد رحمانیان است که با مشارکت معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ، فرهنگسرای انتظار دلفان ، واحد نمایش شهرستان دلفان و شرکت سپیده فیلم در گروه سیفا تولید و اجرا شده است.