سرویس تئاتر هنرآنلاین: احسان فلاحت‌پیشه کارگردان تئاتر با اشاره به فعالیت‌های این روزهای خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: در حال حاضر درخواست اجرا به سالن‌های تئاترشهر، ایرانشهر و مولوی داده‌ام و منتظر پاسخ نهایی از سوی آنها هستم.

او ادامه داد: شهریورماه 94 نمایش "ازدواج آقای می سی سی پی" را در سالن استاد ناظرزاده مجموعه ایرانشهر به صحنه بردم، اما اجراهای ما پس از دو هفته ناتمام باقی ماند، هنوز هم منتظر پاسخ مسئولان این مجموعه برای مطالبه دو هفته باقی مانده هستم. البته درخواست اجرا به این مجموعه را دارم، اما امیدوارم پاسخی برای دو هفته اجرای باقی مانده نمایش از سوی مسئولین دریافت کنیم تا بتوانیم نمایشی جدید و یا همان اثر را مجددا به صحنه ببریم.

فلاحت‌پیشه همچنین عنوان کرد: یکی از متن‌هایی که قصد اجرای آن را دارم نمایشنامه "سیندرلا" نوشته جلال تهرانی است؛ سال 89 در حال تمرین این اثر بودیم اما امکان اجرای آن ایجاد نشد و بعد از مدتی آقای تهرانی آن را به صحنه بردند؛ بنابراین آن را ادامه ندادیم. به نظرم با فاصله‌ای که از اجرا داشتیم  و خود مولف هم آن را اجرا کرده است، متن آزاد شده محسوب می‌شود و می‌توانیم مجددا روی آن کار کنیم.

او افزود: با توجه به اینکه نمایشنامه‌های خارجی بارها توسط کارگردانان مختلف خوانش جدیدی می‌شوند ما هم می‌توانیم خوانش تازه‌ای بر یک اثر خوب نویسنده ایرانی داشته باشیم.

این کارگردان تئاتر در رابطه با شرایط تالار مولوی برای اجرا بعد از بازسازی اظهار کرد: سیاست جدید تالار مولوی آنست که شش ماه جلوتر کارها را بازبینی کند و به این طریق گروه باید دوبار گردهم جمع شوند و این اتفاق سختی است. با تمام احترامی که به سیاست این مجموعه دارم اما به آن نقد هم دارم. ما نمی‌توانم آذرماه یکبار بازبینی بروم و مجددا در بهار سال آینده آن را مجددا به بازبینی ببرم. از سوی دیگر امیدوارم مجددا شاهد اجرای افراد اسم و رسم دار مانند امیررضا کوهستانی، جلال تهرانی و ... در این تالار باشیم تا مجددا این مجموعه به مخاطبان تئاتر معرفی شود.